تریلی‌های حامل ۶۰ هزار لیتر گازوئیل در راه قاچاق ماندند

این خبر امروز شنبه ۱۳م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

تریلی‌های حامل ۶۰ هزار لیتر گازوئیل در راه قاچاق ماندند

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبرداد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا، سرهنگ ابوالقاسم عرب‌زاده دراین‌باره گفت: اکیپ‌های عملیاتی مستقر در پست ایست و بازرسی «چغازردی» شهرستان میناب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس – میناب به دو دستگاه کامیون تریلی نفتکش که در حال عبور از جاده خاکی پشت ایستگاه بودند مشکوک شده و دستور توقف آنها را صادر نمودند.

وی افزود: رانندگان خودروها با ملاحظه مأموران بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز در روستای «چاه اسماعیل‌» دو خودرو متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خاطرنشان نمود: پس از توقف دو خودرو ماموران در بازرسی از آنها ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط نمودند.

عرب‌زاده با بیان اینکه در این رابطه دو تن نیز دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیرشده پس از انتقال به مقر انتظامی و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

عرب‌زاده با تاکید براینکه پلیس با جدیت، مأموریت مقابله با قاچاقچیان سوخت را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بدون شک همکاری شهروندان با پلیس در اجرای هر چه موفق‌تر این مأموریت مؤثر خواهد بود.

شنبه ۱۳ آبان   ۲:۱۴

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.