تزریق اعتبار به موقع پروژه ملی را رونق می دهد

۰۶م آذر ،

در صورت تزریق اعتبار کافی به پروژه های ملی پارس جنوبی، شاهد رشد و توسعه اقتصاد کشور خواهیم بود.

امیرعباس سلطانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان این مطلب گفت: در شرایط حاضر با توجه به تحریم کشورهای بیگانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فلج کردن اقتصاد، مسئولان وزارت نفت با اتخاذ تدابیر هوشمندانه توانستند تحریم ها را دور بزنند.

وی تصریح کرد: قیمت نفت در بازارهای جهانی با روند افزایش روبرو خواهد شد به طوری که با ورود سرمای زودرس انتظار می رود که قیمت ها افزایش پیدا کنند، همچنین کاهش تولیدات نفتی برخی از کشورها خوشبختانه تقاضای مصرف در این فصول بیشتر می شود.

سلطانی اظهار داشت: نفت ایران از مرغوبیت خاصی برخوردار است و بسیاری از کشورهای دنیا خواهان بازار نفت ایران می باشند و مسئولان کشور می توانند با شناسایی بازارهای هدف جدید به رشد اقتصاد و سرمایه گذاری کمک کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه پروژه های پارس جنوبی نیاز به تأمین اعتبار دارند افزود: پروژه های ملی پارس جنوبی بدون اعتبار کافی به ثمر نخواهد نشست و باید اعتبار تزریق شود و این پروژه ها عاملی برای توسعه و ترقی کشور به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید برای تامین اعتبار پروژه ها فکری بکند و به جای توجه به پروژه های مسکن باید یک دهم توجه خود را به طرح های فاز پارس جنوبی اختصاص دهد.

سلطانی یادآور شد: با برنامه ریزی صحیح و حمایت از سرمایه گذاران می توانیم شاهد راه اندازی فازهای پارس جنوبی در کشور باشیم./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.