تساوی بدون گل ایران و ازبکستان در نیمه اول

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

 نیمه اول دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ با نتیجه صفر بر صفر iبه پایان رسید.

دقیقه ۱، یکی از بازیکنان ازبکستان iبه زمین افتاد و در حالی که iبه نظر می‌رسید مصدوم شده است، چندین ثانیه روی زمین ماند.

دقیقه ۳، محمدرضا خلعتبری از سمت چپ دروازه ازبکستان حرکت سریعی را آغاز کرد و توپ را iبه روی دروازه فرستاد اما دروازه‌بان ازبک‌ها توپ را روی سر مهاجم ایران مهار کرد.

دقیقه ۵، ازبک‌ها از فاصله حدود ۴۰ متری مالک یک ضربه ایستگاهی شدند که سرور جباروف، نامدارترین بازیکن ازبکستان توپ را با شوتی محکم iبه سمت دروازه‌ ایران فرستاد که توسط مدافعان دور شد.

دقیقه ۸، همکاری دو بازیکن دورگه تیم ملی می‌توانست ایران را iبه گل اول بازی برساند. اشکان دژاگه توپ را iبه زیبایی iبه روی دروازه فرستاد و قوچان‌نژاد با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما توپش با اختلاف بسیار کمی iبه بیرون رفت.

دقیقه ۱۰،‌ بار دیگر دژاگه برای ازبک‌ها خطرساز شد و با حرکات پیاپی خود و توپ‌گیری‌های متعدد، بارها ملی‌پوشان را مالک موقعیت کرد. در نهایت در یک صحنه،‌ توپ iبه تیموریان رسید تا این بازیکن با یک پاس رو iبه عقب عالی محمد نوری را مالک توپ کند. این بازیکن هم توپ را iبه صورت تک‌ضرب iبه سمت دروازه شلیک کرد و توانست دروازه را باز کند اما کمک‌داور با بالا بردن پرچم خود،‌ گل را مردود اعلام کرد؛ تصمیمی که با ابهامهای زیادی روبه روست.

دقیقه ۱۷، ازبکستان از سمت راست دروازه ایران مالک ضربه کرنر شد. در این لحظات ازبک‌ها روی دروازه ایران خیمه زده بودند و iبه همین دلیل کرنر سه بار تکرار شد. پیش از ارسال سومین ضربه، مهاجم ازبک‌ها ناگهان روی زمین افتاد و پای خود را iبه نشانه این که ضربه‌ای iبه آن وارد شده است، گرفت. داور اماراتی بازی توجهی iبه این بازیکن نکرد و از او خواست که از زمین بلند شود اما در نهایت iبه او و محمد نوری که iبه صورت نفر iبه نفر از او مراقبت می‌کرد تذکر داد که مراقب رفتار خود باشند.

دقیقه ۲۵، داور خطای خسرو حیدری را بر روی بازیکن ازبک اعلام کرد که این تصمیم داور با اعتراض شدید دژاگه رو‌به‌رو شد. در همین حال دژاگه و حیدروف با یکدیگر درگیر شدند که سبب شد سایر بازیکنان دو تیم هم وارد معرکه شوند. در نهایت داور دژاگه و حیدروف را با کارت زرد خود جریمه کرد.

دقیقه ۲۹، ازبک‌ها در چند مرحله iبه سمت دروازه ایران شوت‌زنی کردند اما همه این شوت‌ها با عملکرد خوب مدافعان دفع شد.

دقیقه ۳۲، رضا قوچان‌نژاد، ایران را از سمت راست دروازه مالک ضربه کرنر کرد اما این فرصت هم حاصلی برای ایران نداشت.

دقیقه ۳۷، سرور جباروف، iبه دلیل احساس درد از ناحیه پای خود، روز زمین دراز کشید تا کادر پزشکی برای مداوای او وارد زمین شود. او در نهایت پس از حدود یک دقیقه iبه همراه کادر پزشکی از زمین خارج شد ولی بلافاصله iبه زمین بازگشت.

دقیقه ۴۴، پاس محمد نوری در شرایط خوبی iبه رضا قوچان نژاد رسید و او هم با ضربه‌اش دروازه ازبکستان را با خطر روبه رو کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.