تساوی العین برابر استقلال در نیمه اول

۱۰اردیبهشت،

vahdati (4 of 23).jpg

نیمه اول دیدار العین و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه اول بازی استقلال و العین از گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه اول این دیدار، برتری نسبی با تیم العین بود و این تیم در دقایق ۲۲ و ۳۶ دو فرصت مناسب را توسط محمد عبدالرحمان به دست آورد که ضربات این بازیکن با واکنش خوب رحمتی همراه شد.

همچنین آساموا ژیان در اولین دقیقه‌ از وقت‌های اضافی از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوت زنی کرد که ضربه‌ی او را مهدی رحمتی به خوبی در آغوش خود گرفت.

بهترین فرصت استقلال در نیمه‌ی اول را هم آرش برهانی در دقیقه ۴۵ با ورود به محوطه جریمه العین به دست آورد که پاس بی‌دقت این بازیکن را مدافعان العین به راحتی در اختیار گرفتند.

در نیمه‌ی اول این دیدار هاشم بیک‌زاده از استقلال با کارت زرد داور جریمه شد.

برای استقلال در نیمه‌ی اول سید مهدی رحمتی ، حنیف عمران زاده ، پژمان منتظری ، خسرو حیدری ، علی‌ حمودی ، هاشم بیک زاده ، جواد نکونام ، مجتبی‌ جباری ، ویسنته آرزه ، آرش برهانی ، سید ایمان موسوی به میدان رفتند.

همچنین برای العین داوود سلیمان ، اسماعیل احمد ، مهند سالم ، فوزی فایض ( محمد احمد ۱۰)، فارس جمعه ، هلال سعید ، میرل ماتی رادوی ، آساموا جیان ، محمد عبدالرحمن ، الکس براسک ، ژیرس کمبو اکوکودر نیمه‌ی اول به میدان رفتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.