تساوی با ارزش فوتسال ایران مقابل اسپانیا

جمعه ۱۲م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در دومین روز رقابت‌های جام جهانی فوتسال، تیم ملی ایران ایران به تساوی ۲بر ۲ مقابل اسپانیا مدعی اصلی قهرمانی دست یافت.

اولین بازی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(جمعه) در ورزشگاه هومارک برگزار شد که دو تیم در پایان به نتیجه تساوی دو بر دو رضایت دادند.

ایران بازی را طوفانی آغاز نمود و در همان ثانیه های اول، شوت سرکش طاهری توسط دروازه بان اسپانیا مهار شد. در ادامه دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند اما این اسپانیا بود که در دقیقه پنج توسط میگلین به گل اول رسید.

در ادامه بازی نیز فشار حملات ایران برای جبران گل خورده بیشتر شد اما مدافعان اسپانیا اجازه کار به شاگردان صانعی را نمی دادند. در این بین اما طاهری که از تجربه بیشتری نسبت به سایر بازیکنان داشت، دومین شوتش را در این بازی روانه دروازه حریف نمود اما این بار هم جوانجو شوت طاهری را مهار نمود.

دو دقیقه بعد نیز بازیکن اسپانیا در حالی که خود را مقابل دروازه خالی ایران می دیدید، توپ را به آسمان فرستاد تا ایران این بار با شانس و اقبال دروازه اش باز نشود. در ادامه نیز مصطفی نظری ناجی ایران شد و شوت محکم اسپانیا را دفع نمود. درخشش نظری یک بار دیگر نیز تکرار شد و این دروازه بان این بار در دقیقه ۱۶ با خروج از دروازه اش، تیم را نجات داد.

در ادامه بازی و در دقیقه۱۷ لوزانو از توپی که توسط طاهری به اشتباه برگشت داده شده بود، نهایت استفاده را نمود و دومین گل اسپانیا به ثمر رسید.

فشار حملات ایران در ادامه دو چندان شد اما انگار دروازه اسپانیا طلسم شده بود و توپ های شاگردان صانعی راهی به دروازه پیدا نمی نمود و نیمه اول بازی با همان پیروزی دو بر صفر اسپانیا به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم باز هم این اسپانیا بود که قدرتش را به ایران دیکته نمود و چند موقعیت مسلم گلزنی را هم به دست آورد اما نظری هر بار در آخرین لحظات مانع ورود توپ به دروازه ایران شد.

در ادامه بازی طاهری با یک حرکت تکنیکی بازیکن اسپانیا را جا گذاشت و شوتش را روانه دروازه حریف نمود. اما جوانجو با دفع ناقص، توپ را مقابل پاهای دانشور انداخت و این بازیکن در دقیقه هشت نیمه دوم با به ثمر رساندن اولین گل ایران ، فاصله را به حداقل رساند.

حملات شاگردان صانعی باز هم ادامه یافت تا اینکه حسین طیبی در دقیقه ۱۰ بازی از ارسال حسن زاده از روی ضربه اوت استفاده نمود و روی غفلت مدافعان حریف، گل دوم ایران وارد دروازه اسپانیا نمود تا بازی به تساوی کشیده شود. پس از گل ایران دو تیم حملات متعددی را ترتیب دادند اما این باز هم ایران مهم ترین موقعیت گلزنی را بدست آورد و حسن زاده توپ را به تیر دروازه اسپانیا زد.

از حواشی این دیدار می توان به تشویق ایرانی ها در کنار خارجی های حاضر در ورزشگاه اشاره نمود که در جریان بازی تنها از تیم ملی کشورمان حمایت می نمودند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۷ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: جمعه ۱۲ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اسپانیا, جام جهانی فوتسال, رقابت‌های جام جهانی فوتسال

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.