تساوی برزیل و ایتالیا در دیداری تماشایی + فیلم

۱فروردین ۱۳،

به گزارش ممتازنیوز، برزیل و ایتالیا در دیداری دوستانه و تماشایی که در ورزشگاه ژنو سوئیس برگزار شد به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

ایتالیایی‌ها چندین موقعیت خوب در نیمه اول داشتند اما با گل دقیقه ۳۳ فرد از حریف عقب افتادند. مهاجم برزیل که کسی مهارش نکرده بود توپ را در گوشه دورتر به گل تبدیل کرد. این گل روی سانتر فیلیپه لوییس، و دفع ناقص و جزئی بونوچی به فرد رسیده بود.

ایتالیا به حملاتش ادامه داد اما در دقیقه ۴۲ گل دوم را هم خورد. نیمار پس از جا گذاشتن آندره‌آ پیرلو با پاسی رو به عقب اسکار را صاحب توپ کرد و بازیکن شماره ۱۰ سلسائو کار را تمام کرد و آن را با خارج پای راست به دروازه جیان‌لوییجی بوفون رساند.

الشعراوی در اوایل نیمه دوم توپی را از زاویه بسته زد که ژولیو سزار آن را به کرنر فرستاد. روی همین ضربه کرنر بود که دانیله دروسی با ضربه‌ای تماشایی با پای راستش گل‌زنی کرد. سه دقیقه بعد و در دقیقه ۵۷ بود که بازی مساوی شد. این بار ماریو بالوتی با شوتی کات‌دار از پشت محوطه جریمه گل‌زنی کرد.

ترکیب برزیل : ژولیو سزار، دنی آلوس ، داوید لوئیز، دانته، فیلیپه کاسمیرسکی، فرناندو، هرنانس، اسکار ، هالک، فرد ، نیمار

ترکیب ایتالیا :‌ جان لوئیجی بوفون، کریستین ماجیو، متئو ده سگلیو، آندره آ بارزاگلی، لئوناردو بونچی ، دانیله ده روسی ، ریکاردو مونتولیوو، اندره آ پیرلو ، دانیله اوسوالدو، ماریو بالوتلی ، امانوئل جیاچرینی

فیلم گل‌های این دیدار

دانلود

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.