تساوی دوباره میامی با سن آنتونیو

۲۳خردادماه،

تیم میامی که از اوایل ژانویه ۲۰۲۴ تا به حال در دو بازی پیاپی شکست را تجربه نکرده، بازی چهارم فینال مقابل سن آنتونیو را با پیروزی تمام کرد. به این ترتیب سری فینال به تساوی ۲-۲ رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از باخت بد بازی سوم،‌ سه ستاره میامی به خود آمده و در مجموع ۸۵ امتیاز به دست آوردند تا پیروزی ۱۰۹ بر ۹۳ تیمشان در بازی چهارم را رقم بزنند.

لبرون جیمز با ۳۳ امتیاز و ۱۱ ریباند به شرایط خوب خود برگشته و وید با ۳۲ امتیاز و بوش با ۲۰ امتیاز به همراه ۱۳ ریباند به لبرون کمک کردند.

تیم سن آنتونیو در این بازی ۱۹ ترن اور (توپ از دست رفته) داشت که تنها ۲۳ امتیاز از این طریق به میامی هدیه شد.

تونی پارکر که به خاطر مصدومیت بازی سوم تا روز بازی وضعیت مشخصی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم نداشت با ۱۵ امتیاز، چهار ریباند و ۹ پاس گل بهترین بازیکن سن آنتونیو بود و تیم دانکن نیز ۲۰ امتیاز برای تیم به دست آورد.

تیم میامی هیت که از هشتم ژانویه سال جاری میلادی تا به حال دو بازی پیاپی را نباخته است دو تغییر برای این دیدار داشت. اسپولسترا سرمربی میامی بعد از آمار بالای سه امتیازی های مایک میلر، این بازیکن را در ترکیب اویله تیم قرار داد و همچنین لباسهای قرمز خارج از خانه تیم نیز برای بازی چهارم تغییر کرد.

بازی پنجم روز یکشنبه در خانه سن آنتونیو برگزار می گردد و بازیهای ششم و هفتم به میزبانی میامی خواهد بود.

تغییرات نیمکت سایر تیمها

در جریان بازیهای فینال میان میامی هیت و سن آنتونیو، تیمهای دیگر لیگ به نیمکت خود سر و سامان می دهند. بعد از انتخاب ماوریس چیکز مربی سابق تیمهای پورتلند و فیلادلفیا به عنوان سرمربی تازه دیترویت پیستونز، مسئولان بروکلین نتز نیز سرمربی تازه خود را معرفی کردند. جیسون کید که بعد از ۱۹ سال بازی در لیگ، هفته قبل بازنشستگی خود را اعلام کرد به فاصله تنها چند روز به عنوان سرمربی تازه نتز معرفی شد.

تیم بروکلین برای فصل آینده قصد دارد بیش از ۸۶ میلیون دلار برای ترکیب تیم هزینه کند.

از طرفی تیم ممفیس گریزلیس هم بعد از خداحافظی با لیونل هالینز سرمربی موفق خود به دنبال استخدام جورج کارل بهترین سرمربی سال لیگ می باشند. کارل هفته قبل از سمت خود در دنور کنار گذاشته شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.