تساوی ذوب‌آهن و تراکتور: جنجال در دقایق پایانی و اخراج تارتار/ نساجی نفت مسجد سلمیان را به منطقه خطر نزدیک کرد

دیدار دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی ذوب‌آهن و تراکتور: جنجال در دقایق پایانی و اخراج تارتار/ نساجی نفت مسجد سلمیان را به منطقه خطر نزدیک کرد

به گزارش ممتاز نیوز، دو تیم ذوب‌آهن و تراکتور در قالب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ساعت ۲۰ امروز(شنبه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی در بیشتر دقایق به صورت فیزیکی و در میانه میدان دنبال شد. دو تیم روی دروازه یکدیگر موقعیت‌های اندکی خلق کردند اما ناموفق بودند.

در دقیقه ۹۰ مسعود ابراهیم‌زاده دروازه تراکتوری‌ها را باز کرد و ذوب‌آهن از حریف پیش افتاد اما لحظاتی بعد از گلزنی داور این دیدار تصمیمش را تغییر داد و به دلیل حضور ابراهیم‌زاده در آفساید، گل او را مردود اعلام کرد. در ادامه اعتراضات شدید کادرفنی ذوب‌آهن باعث شد مهدی تارتار از زمین بازی اخراج شود. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این تساوی شاگردان تارتار را ۳۳ امتیازی کرد. آن‌ها جایگاه خود را در رده نهم از صنعت نفت آبادان پس گرفتند. در مقابل تراکتوری‌ها ۲۵ امتیازی شدند و در رده سیزدهم باقی ماندند.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران از ساعت ۲۰ شامگاه امروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

مسجد سلیمانی‌ها که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند در حالی میزبان قهرمان جام حذفی بودند که این تیم پس از اخراج پر حاشیه ساکت الهامی از سوی مدیران باشگاه نساجی با هدایت اسماعیل پور وارد میدان شد.

تلاش دو تیم در پایان بازی نتیجه‌ای جز تساوی یک – یک به همراه نداشت تا نفت مسجد سلیمان به بیستمین امتیاز فصل خود برسد و همچنان در رتبه چهاردهم جدول قرار داشته باشد. نساجی نیز با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

کریم اسلامی (۳۲) برای نساجی و امین اسدی (۲+۹۰) برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کردند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.