تساوی روسیه با تیم میزبان / همه چیز به نفع چک

به گزارش خبرآنلاین؛دیدار تیم های روسیه و لهستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.در این دیدار که در ورزشگاه ملی ورشو برگزار شد ابتدا این روس ها بودند که در دقیقه ۳۷ روی ارسال آرشاوین و ضربه ای که زاگوئف با سر به توپ زد به گل رسیدند.آنها البته مزد بازی بهتر خود در این دقایق را هم گرفتند.
همین نتیجه یک بر صفر تا آخرین دقایق نیمه نخست باقی ماند تا روس ها با پیروزی به رختکن بروند.در نیمه دوم تیم میزبان که دوست نداشت مقابل هواداران خود بازنده باشد بازی را بهتر آغاز کرد.آنها آنقدر فشار روی دروازه ملافیف آوردند که سرانجام یاکوب بلاژیکوفسکی کاپیتان لهستان در دقیقه ۵۷ تسلیم شد و همه چیز به تساوی کشیده شد.
دو تیم در طول دقایق دیگر از این مسابقه تلاش زیادی کردند تا بتوانند پیروزی را از آن خودشان کنند اما این اتفاق هرگز نیفتاد تا تقسیم امتیاز بین دو تیم بیشتر به سود تیم ملی چک که هم گروه این دو تیم است تمام شود.در این گروه روسیه با چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارد، چک با سه امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است، لهستان با دو تساوی و دو امتیاز در جایگاه سوم قرار داردگرفت و یونان نیز با یک امتیاز قعرنشین گروه است. دیدارهای آخر این گروه روز شنبه برگزار خواهد شد و بر اساس آن‌ها، لهستان باید به مصاف جمهوری چک برود و دو تیم روسیه و یونان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.