تساوی نفت و تراکتور در تهران/نخستین پیروزی ملوان با احمد زاده – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛در ادامه بازی های هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بعد از ظهر امروز تیم فوتبال نفت تهران در حالی که با نتیجه یک بر صفر از تراکتورسازی عقب بود موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
این بازی برای نفتی ها از اهمیت بالایی برخوردار بود.چون آنها در صدر جدول با سپاهان جدال دیدنی دارند و از دست دادن امتیاز می تواند شرایط بدی را برای آنها رقم بزند.برای نفتی ها در این بازی احمد آل نعمه(در دقیقه۵۸) و تک گل تراکتورسازان را محمد نصرتی(در دقیقه۳۵)به ثمر رساند. با نتیجه ای که در این بازی به دست آمد نفتی ها به امتیاز ۲۰ رسیدند اما با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.
تراکتورسازان هم ۱۷ امتیازی شدند و فعلا در رده پنجم جدول جا خوش کرده اند.در دیگر بازی امروز تیم های ملوان و مس در کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود انزلی چی ها به پایان رسید.در این بازی مسی ها میزبان بودند اما تغییرات مدیریتی زیاد و آشفته بازاری که در این تیم وجود دارد اجازه نمی دهد تا قاسمپور و شاگردانش آن طور که باید نتیجه لازم را بگیرند.مازیار زارع (در دقیقه ۴۷)و مهرداد اولادی (در دقیقه۷۶) برای ملوان گلزنی کردند.تک گل مسی ها را هم کیوان امرایی (در دقیقه۷۸)به ثمر رساند.
با این شکست مسی ها ۱۱ امتیازی شدند و در همان رتبه دوازدهم جدول رده بندی باقی ماندند.ملوانی ها هم به امتیاز ۱۶ رسیدند و موقتا به رده هفتم جدول رده بندی رسیدند.

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.