تساوی پرسپولیس و نفت تهران به سود استقلال/ پیروزی فولاد در دربی خوزستان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – در هفته بیست و یکم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و نفت تهران به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش ممتاز؛ در آغاز هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (جمعه) دو تیم پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. پرسپولیسی ها که در دیدار رفت با گل دیرهنگام علی قربانی مغلوب شاگردان یحیی گل محمدی شده بودند، از همان ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کردند اما هیچکدام از حملات آنها ثمری نداشت. در دقیقه ۳۲ مسابقه بود که شوت پورعلی گنجی با اختلاف کمی از کنار دروازه نیلسون به خارج رفت. جدی ترین موقعیت نیمه اول مسابقه در دقیقه ۳۷ خلق شد که شوت محکم محمدرضا خلعتبری را دروازه‌بان نفت مشت کرد. در نهایت ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت اما موقعیت آنچنان خطرناکی را روی دروازه نفتی ها ایجاد نکرد. شاگردان دایی نفوذ از عمق دفاع نفت را در دستور کار خود قرار داده بودند اما غیبت پیام صادقیان در ترکیب پرسپولیس کاملا محسوس بود. در دقیقه ۸۷ نفتی ها دروازه نیلسون را باز کردند اما کمک داور مسابقه اعلام آفساید کرد. در دقایق پایانی سرخپوشان سروپا حمله شدند اما در باز کردن دروازه نفت ناکام ماندند تا این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.

با این نتیجه پرسپولیس ۴۰ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول باقی ماند. نفت تهران هم با ۳۹ امتیاز جای استقلال را در رده دوم گرفت.

در دیگر دیدارهای هفته بیست و یکم فولاد خوزستان با تک گل اسماعیل شریفات از سد استقلال خوزستان گذشت. همچنین  ذوب آهن و ملوان در اصفهان به تساوی ۱-۱ دست پیدا کردند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.