تساوی پرسپولیس و نفت در نیمه اول

۱۹م دیماه ،

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران که از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه)‌در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور به مصاف یکدیگر رفته بودند در پایان نیمه اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

نخستین گل بازی را امین منوچهری، مهاجم سابق استقلال در دقیقه ۱۴ برای نفت تهران به ثمر رساند و محمد نوری، هافبک سرخ‌پوشان در دقیقه ۲۶ این گل را جبران کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ابتدای نیمه اول شاگردان منصور ابراهیم‌زاده عملکرد بهتری داشتند و در برابر تماشاگران پرسپولیس بازی بهتری ارائه دادند. این تیم پس از به ثمر رساندن گل اول بازی باز هم می‌توانست به گل برسد اما هوشیاری نیلسون مانع آن‌ها شد.

پرسپولیسی‌ها نیز پس از به ثمر رساندن گل تساوی، عملکرد بسیار‌ خوبی داشتند و توانستند موقعیت‌های خطرناکی نیز بر روی دروازه حریف خلق کنند.

در یکی از بهترین موقعیت‌ها مارکو پروویچ در برابر دروازه خالی نفت قرار گرفت اما نتوانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. این بازیکن چند دقیقه بعد حرکت بسیار خوبی را سمت راست دروازه نفت انجام داد و در کنار خط عرضی زمین توپ را برای انصاری فرد سانتر کرد. مهاجم پرسپولیس توپ را به صورت فنی به گوشه دروازه فرستاد اما با اختلاف کمی از کنار آن خارج رفت.

برنده دیدار پرسپولیس و نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با ذوب آهن دیدار می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.