تساوی گهر و صبا،شکست پیکان

۱۵ام بهمن ،

شاگردان مایلی کهن و مرفاوی به تساوی یک بر یک رضایت دادند و بازی پیکان و داماش هم با نتیجه دو بر یک به سود داماشی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛تقسیم امتیاز،نهایت تلاش شاگردان مایلی کهن و مرفاوی در بازی امروز دو تیم در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بود.در این بازی که بعد از ظهر امروز در دورود برگزار شد شاگردان محمد مایلی کهن با گل به خودی محمود شفیعی (در دقیقه۲۷)از حریف عقب افتادند تا با همین یک گل به رختکن بروند.اما در نیمه دوم و تلاش بسیار گهری ها برای رسیدن به گل در دقیقه ۸۷ جواب داد تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

با این تساوی گهری ها ۱۸ امتیازی شدند و در همان رتبه هفدهم باقی ماندند.صبایی ها هم یک پله صعود کردند و در رده ششم قرار گرفتند.

 اما دیگر بازی امروز که مسابقه ای معوقه از هفته بیستم لیگ برتر بود با پیروزی داماش مقابل پیکان به پایان رسید.در این دیدار که در ورزشگاه تختی برگزار شد، داماشی ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر پیکان را شکست دهند.داماش با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و با یک پله صعود در رتبه ۱۳ جدول قرار گرفت. پیکان هم با ۲۰ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.