تسریع در پروژه‌های فرودگاه تبریز با استقرار شیفت شبانه

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از پیشرفت ۲۳ درصدی باند اصلی فرودگاه تبریز خبر داد و افزود: با افزودن شیفت شبانه به پروژه، روند پیشرفت کارها تسریع شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل ازروابط عمومی فرودگاه تبریز «علی رستمی» مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در جریان بازدید محمود رسولی‌نژاد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و هیات همراه از فرودگاه تبریز ضمن بیان این خبر  اظهار امیدواری کرد؛ در تلاش هستیم این پروژه تا قبل از عید نوروز به اتمام برسد.

رستمی یادآور شد: با احتساب سیستم روشنایی باند، این پروژه نیازمند ۲۳ میلیارد تومان هزینه است که بخشی از آن یعنی حدود ۵ میلیارد آن در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تخصیص حدود یک و نیم میلیارد تومان توسط شرکت فرودگاه های کشور به سیستم تصفیه خانه فاضلاب فرودگاه تبریز گفت: این پروژه در حال اجرا است و امیدواریم بخش عظیمی از آن امسال و کارهای باقی‌مانده مانند نصب تجهیزات، سال آینده به اتمام برسد.

وی در مورد ترمینال بین‌المللی ۱۴۰۰۰ مترمربعی فرودگاه تبریز نیز خواستار اهتمام مسئولان استانی به اختصاص اعتبارات از این محل برای اتمام این پروژه در زمان مقرر شد.

لازم به ذکر است در اسفندماه سال ۸۹ با حضور وزیر راه‌وشهرسازی، کلنگ این عملیات به زمین زده و مقرر شد ۵۰ درصد اعتبارات از طریق شرکت فرودگاه‌های کشور و مابقی از اعتبارات استانی هزینه شود.

پس از این بازدید نیز حاضران با حضور در دفتر مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، ضمن بحث و تبادل نظر در مورد پروژه‌های فرودگاه تبریز، تصمیماتی در خصوص تسریع این پروژه ها اتخاذ کردند.عب/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.