تسلیت حاجی بابایی به مناسبت درگذشت ساریا رسول زاده

۸ م دیماه ،

حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت ساریا رسول زاده یکی از دانش آموزان اتفاق آتش سوزی دبستان روستای شین آباد پیام تسلیتی صادر کرد این درحالی است که نماینده پیرانشهر از مردم خواسته برای سلامتی سایر دانش اموزان دعا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی درگذشت ساریا رسول زاده وزیر آموزش پرورش در این خصوص پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است، اتفاق غم انگیز درگذشت دختر عزیز و دلبندم ،دانش آموز ساریا رسول زاده که در سانحه آتش سوزی آسیب دیده بود سبب تاثر و تالم ملت ایران به ویژه مردم غیور پیرانشهر شد، بدون تردید این نوگل نشکفته پرپر شده که عمر کوتاه خود را در طلب علم و دانش سپری نموده است، هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهرمند می باشد.

این پیام می افزاید: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم غیور و ولایت مدار استان آذربایجان غربی به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و والدین محترم این عزیز سفر کرده ، صبری جمیل برای بازماندگان و غفران الهی برای آن مهاجر الی الله از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

مراسم تشییع پیکر ساریا امروز برگزار می گردد

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از فوت یکی دیگر از دانش آموزان اتفاق آتش سوزی مردم شین آباد اظهارداشت: در صورت تسریع در روند ترخیص این دانش آموز فوت کرده از بیمارستان امروز مراسم تشییع و خاکسپاری ساریا در زادگاهش برگزار می گردد.

رسول خضری با بیان اینکه این دانش آموز به سبب سوختگی بالای ۴۵ درصد و مشکلات تنفسی و ریوی فوت کرده افزود: هم اکنون چهار الی پنج نفر از دانش آموزان این اتفاق نیز بالای ۴۰ درصد سوختگی داشته و از مشکلات ریوی و تنفسی رنج می برند.

وی با بیان اینکه تشخیص مشکلات بعد از سوختگی برای پزشکان بسیار سخت است از مردم خواست برای سلامتی سایر دانش آموزان این اتفاق دعا کنند.

صبح ۱۵ آذرماه سالجاری کلاس چهارم ابتدایی مدرسه انقلاب اسلامی روستای شین آباد آتش گرفت و در اثر آن تمام دانش آموزان مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

در اثر این اتفاق دو نفر از دانش آموزان به نام های “سیران یگانه” و “ساریا رسول زاده” جان خود را در اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.


sadkhabar.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.