تسهیلات دانشگاه شهرکرد برای رتبه های برتر کنکور

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد جوایز و تسهیلات ویژه این دانشگاه برای دارندگان رتبه‌های برتر کنکور به شرط پذیرش در دانشگاه شهرکرد را اعلام کرد.

دکتر غلامرضا عرب در گفت‌وگو با ایسنا افزود: مدیریت استعدادهای درخشان این دانشگاه برای دارندگان رتبه‌های زیر۲۰۰۰ آزمون سراسری دوره کارشناسی و دکتری حرفه‌ای سال ۹۱ به شرط پذیرش در دانشگاه شهرکرد جوایز و تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: به آن دسته از دارندگان رتبه‌های ۲ رقمی آزمون سراسری سال ۹۱ که در دانشگاه شهرکرد پذیرفته شوند یک دستگاه رایانه شخصی و برای ۴ سال ماهانه ۱ میلیون و۵۰۰ هزار ریال کمک هزینه تحصیلی از سوی مدیریت استعدادهای درخشان این دانشگاه اعطا خواهد شد.

به گفته وی، برای پذیرفته شدگان در این دانشگاه با رتبه های ۳ رقمی زیر ۵۰۰ نیز علاوه بر یک دستگاه رایانه شخصی، کمک هزینه تحصیلی ماهانه ۱ میلیون ریال برای ۳ سال و برای پذیرفته شدگان با رتبه های ۵۰۰ تا۱۰۰۰ نیز برای ۳ سال کمک هزینه تحصیلی ماهانه ۷۵۰ هزار ریال و برای رتبه های ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نیز برای ۲ سال کمک هزینه تحصیلی ماهانه ۵۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

دکتر عرب تصریح کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته وحائزین رتبه های برتر آزمون سراسری سال ۹۱ تا ۲۳ مرداد برای انتخاب رشته و بهره مندی از تسهیلات دانشگاه شهرکرد فرصت دارند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.