تسهیلات صدور گواهینامه بین المللی رانندگی برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

یکشنبه ۴ تیر – ۰۲:۳۶:۵۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- دانش آموختگان متقاضی می توانند از این پس با مراجعه به مرکز ارتباط بادانش آموختگان از تسهیلات صدور گواهینامه بین المللی رانندگی با تخفیف ویژه بهره مند گردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس مرکز ارتباط با فارغ التحصیلان در این خصوص گفت : به منظور گسترش دامنه خدمات کانون وباتوجه به پیگیری های بعمل آمده ، صدور گواهینامه رانندگی (پایه دوم ، پایه یکم ، موتور سیکلت و…) در محل دفتر ارتباط با فارغ التحصیلان با تسهیلات ویژه ارائه می گردد . گفتنی است در بخش اول ، این خدمات شامل تمامی اعضاء کانون فارغ التحصیلان می باشد ولی در صورت تراکم وتعداد درخواستها وبا توجه به محدودیت امکانات وضرورت ارایه سایر خدمات کانون اولویت با فارغ التحصیلانی است که دارای کارت شناسایی فارغ التحصیلی بوده ویا درخواست آن را ارایه نموده باشند.
مهران عباسی انارکی در ادامه افزود : در این خصوص فارغ التحصیلان می توانند با در دست داشتن یک قطعه عکس ۴*۳ بازمینه سفید ، اصل وکپی گواهینامه دارای اعتبار پایه دوم یا یکم ایرانی و موتور سیکلت و ارائه تصویر صفحه اول گذرنامه دارای اعتبار وبا مراجعه به آدرس تهران ، بالاتر از میدان ونک ، کوچه شهید دامن افشار ، مجتمع اداری پایتخت ، طبقه ۷ ، واحد ۷۰۴ ، نسبت به دریافت گواهینامه بین المللی خوددر همان زمان اقدام نمایند .
وی گفت : این گواهینامه ها علاوه بر قابلیت استفاده در سفرهای سیاحتی برای فارغ التحصیلانی که سفرهای کوتاه مدت علمی، تخصصی سمینارها ، بازدید ، نمایشگاهها را دارند، کاربرد فراوان دارد.
   هم چنین این گواهینامه نیازی به امتحان مجدد ندارد وبر اساس اعتبار واستناد به گواهینامه رانندگی فعلی متقاضی صادر می شودو اعتبار آن یکساله بود ودر اکثر قریب به اتفاق کشورهای دنیا مورد تائید می باشد .
   معاون اجرایی کانون در پایان خاطر نشان کرد : مجری صدور اینگونه گواهینامه در کشور ها کانون اتومبیل رانی وجهانگردی آن کشور می باشد که کانون فارغ التحصیلان طی تفاهمی با کانون اتومبیل رانی وجهانگردی نمایندگی پذیرش وصدور گواهینامه های رانندگی را دریافت نموده است وهزینه صدورانواع گواهینامه برای اعضاء کانون کمتر از مبلغ چهارصد هزار ریال                          می باشد.متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.aiau.ir مراجعه ویا با شماره تلفن ۸۸۷۷۷۵۰۲ (۱۰خط-از ۸ لغایت ۲۰) تماس حاصل نمایند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۴۳۶۵۰۰۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.