تسهیلات پلیس کرمان برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی

به مناسبت ماه مبارک رمضان ، موتورسیکلت شهروندان کرمانی که تا قبل از شانزدهم مرداد ماه سال ۹۰ در پارکینگ های طرف قرار داد پلیس توقیف شده، با شرایط ویژه ترخیص می شود.

 
 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار “سردار حسین چناریان”فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، پلیس استان با هماهنگی مقام قضایی در نظر دارد تا موتورسیکلت های توقیف شده در پارکینگ های طرف قرار داد با این فرماندهی را با ارائه تسهیلات ویژه ترخیص کند.
 
وی افزود: به همین منظور مالکان موتورسیکلت های توقیفی می توانند از هجدهم مرداد ماه سال جاری به مدت ۳۰ روز ،با همراه داشتن مدارک و اسناد هویتی لازم، به مراکز مربوطه مراجعه کنند.
 
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده شامل حال افرادی که وسیله نقلیه آنها با دستور قضایی توقیف گردیده نمی شود گفت: به غیر این مورد تمامی موتورسیکلت های یالای یکسال توقیف، پس از احراز مالکیت به صاحبان آنها تحویل می شود .
 
سردار چناریان با اشاره به اینکه هنگام ترخیص ، شرط ارائه بیمه نامه حذف شده تشریح کرد:موتورسیکلت های قابل شماره گذاری بالای ۱۰ سال از مدل که تا تاریخ ۱۶مرداد سال ۹۰ و به مدت یک سال در پارکینگ توقیف می باشند، بدون دریافت بیمه نامه و با احراز مالکیت و مبلغ ۷۰۰ هزار ریال ترخیص می شوند.
 
وی بیان کرد: موتورسیکلت های غیرقابل شماره گذاری بالای ۱۰ سال از مدل که تا تاریخ ۱۶مرداد سال۹۰ به مدت یک سال در پارکینگ توقیف می باشند، بدون دریافت بیمه نامه و با احراز مالکیت و تنها با پرداخت ۴۰۰  هزار ریال و به مدت دو سال با۵۰۰ هزار ریال ترخیص می شوند.
 
این مقام مسوول افزود: موتورسیکلت های غیرقابل شماره گذاری که بالای ۱۰ سال از مدل تا تاریخ ۱۶ مرداد سال۹۰به مدت دو سال در پارکینگ توقیف می باشند،  مالک آن می تواند بدون بیمه نامه و با احراز مالکیت و پرداخت ۴۰۰ هزار ریال و بیش از دو سال با پرداخت ۲۰۰هزار ریال نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این طرح تخفیف، ویژه موتورسیکلت های توقیفی بیش از یکسال در پارکینگ است ، فرصت مناسبی برای مالکان جهت تحویل گرفتن موتورسیکلت می باشد لذا پس از اتمام طرح و در صورت عدم مراجعه مالکین، موتورسیکلت های رسوب شده بالای یکسال به عنوان بلاصاحب تلقی و از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مزایده و به فروش خواهند رسید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.