تسهیلات قرض الحسنه بانک صادرات ایران گره گشای ۱۲۱ هزار نفر شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

بانک صادرات ایران ۶ ماه اول سال­جاری درراستای اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه درجامعه، رفع گرفتاری‌های نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی به بیش از ۱۲۱ هزار نفر تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت نموده است.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور کمک به اقشار کم­درآمد و ترویج سنت حسنه ازدواج درجامعه درسال قبل به بیش از ۱۲۱ هزار نفر در اقصی نقاط کشور تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت نمود.

گزارش‌ها آمارهای عملکردی درخصوص وام‌های قرض‌الحسنه درپایان شهریور ماه نشان می دهد که این بانک با پرداخت مبلغ ۲۲ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه ۱۲۱ هزار و ۱۳۴ جوان را روانه خانه بخت نموده است. همچنین این بانک تا پایان شهریورماه سال مبلغ ۱۴۳ میلیارد ریال وام مسکن روستایی و بیش از هزار میلیارد ریال بابت اشتغال‌زایی پرداخت نموده و حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال را به سرفصل‌های همچون تجهیز مدارس، کمک به زلزله زدگان، کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و… اختصاص داده است.

گفتنی است هزاران نفراز هموطنان نیازمند دراقصی نقاط کشور از این نوع تسهیلات استفاده نموده‌اند و دارندگان حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه به عنوان تامین نمایندگان اصلی منابع آن می‌باشند.

شایان ذکر است این بانک در جهتی انجام رسالت ها و تعهدات اجتماعی پرداخت وام­های قرض الحسنه نظیر؛ درمان بیماری و خود اشتغالی و مشاغل خانگی را به منظور حمایت و کمک به اقشار کم درآمد را در دستور کار قرار داده است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.