تشدید نظارت بر طرح زوج و فرد همزمان با بازگشایی مدارس

خبرگزاری آریا- سرهنگ افشین سلطانیان از تشدید کنترل بر طرح زوج و فرد در محدوده شهرداری تهران همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
سرهنگ افشین سلطانیان معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آریا از تشدید کنترل بر طرح زوج و فرد در محدوده شهرداری تهران از اول مهر خبر داد و اظهار داشت : بر اساس آمارهای موجود همواره ما  در ایام بازگشایی مدارس با افزایش ۳۰ درصدی ترافیک روبرو هستیم و در این راستا ماموران پلیس راهور در این ایام نظارت خود بر طرح زوج و فرد را تشدید نموده و جهت کنترل بهتر ترافیک و ساماندهی آن ، میزان نظارت و کنترل خود را در راه ها افزایش خواهند داد.
معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه خودروهایی که سرویس مدارس نباشند و اقدام به جابجایی دانش آموزان کنند با اعمال جریمه برخورد خواهد شد اظهار داشت: دارا بودن گواهی معاینه فنی و بیمه نامه شخص ثالث در سرویس مدارس از الزامات است و تمامی خودروهای سرویس مدارس می بایست ضمن رعایت موارد ایمنی، دارای بیمه نامه شخص ثالث و گواهی معاینه فنی باشند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.
معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین به جلسات مشترک میان پلیس راهور با روئسای مناطق آموزش و پروش استان تهران و نصب بنر و هماهنگی با شهرداری برای تردد آسان عابران اشاره کرد و افزود: در زمینه آموزش نیز اقدامات خوبی هم برای رانندگان سرویس مدارس و هم برای دانش آموزان انجام شده است که امیدوارم در مجموع با انجام چنین اقداماتی شاهد مشکل خاصی در امر ترافیک نباشیم.
سرهنگ سلطانیان در ادامه افزود: برای تحقق این امر اقداماتی نظیر ساماندهی علائم راهنمایی و رانندگی ، ارتقای سطح ایمنی معابر مناطق ۲۲ گانه تهران، ایجاد هماهنگی های لازم سرویس مدارس نیز انجام شده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.