تشدید اختلافات میان صهیونیستها درباره نحوه تعامل با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه عربی پرس در مطلبی با عنوان “ایران میان رهبران رژیم صهیونیستی اختلاف انداخت” به اظهارات “مائیر داگان” رئیس سابق موساد پرداخته است.

 این پایگاه به نقل از داگان بیان کرد: “یووال دیسکین” رئیس سابق شاباک با انتقاد از “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر، “ایهود باراک” وزیر جنگ و “ایهود اولمرت” نخست وزیر سابق، واقعیتها را بیان کرده است.

پایگاه مذکور افزود: داگان طی کنفرانسی، دیسکین را فردی جدی و مطلوب که حقایق داخلی اسرائیل را بیان می کند توصیف کرد و وی هنگامی که گفته است ما اعتمادی به توان نتانیاهو و باراک نداریم، واقعیت را گفته است.

این پایگاه ذکر کرد: دیسکین جمعه گذشته گفته بود که اعتمادی به توان نتانیاهو و باراک برای رهبری جنگ ضد ایران نیست و حمله به ایران سبب سرعت بخشیدن به برنامه هسته ای ایران می شود.

پایگاه مذکور افزود: داگان چند ماه قبل گفته بود که حمله نظامی به ایران احمقانه ترین ایده است و انتقادهای زیادی از نتانیاهو و باراک کرده بود.

این پایگاه ذکر کرد: داگان از نیت حزب لیکود حاکم در سرعت بخشیدن به قانون داگان که هدفش اعمال محدودیت بر اظهارات مسئولان امنیتی است انتقاد کرده کرد.

پایگاه مذکور به نقل از داگان آورده است : قانون داگان دیگر چیست که تا کنون نشنیده ام آیا واقعا می خواهند قانونی به این نام وضع کنند؟ کسی نمی تواند برای من تصمیم گیری کند که چه بگویم.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.