تشدید بارش ها و “کاهش دما” در بعضی استان های نیمه شمالی / “گردوخاک”، اختلال در “تردد جاده ای” ،کاهش کیفیت هوا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی سه روز آینده در استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی در بعضی ساعات بارش باران پیش بینی می گردد که امکان وقوع رگبار و رعدو برق نیز وجود دارد بارش های خفیف و پراکنده در استان گیلان نیز دور از انتظار نیست.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “پنجشنبه ۷ شهریورماه ۹۲” اعلام شد،از امروز و طی روزهای جمعه و شنبه با افزایش سرعت باد، گردو خاک در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود بنابراین اختلال در تردد جاده ای بویژه در روز جمعه در مناطق فوق دوراز انتظار نیست.
براساس این گزارش ممتاز به نقل از، طی سه روز آینده در استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی در بعضی ساعات بارش باران پیش بینی می گردد که امکان وقوع رگبار و رعدو برق نیز وجود دارد بارش های خفیف و پراکنده در استان گیلان نیز دور از انتظار نیست.
گفتنی است، امروز در استانهای گیلان و مازندران وگلستان ابرناکی، بارش متناوب باران گاهی با وزش باد و کاهش دما پیش بینی می گردد وهمچنین شدت بارش ها طی امروز در استان های مازندران و گلستان و فردا در استان گیلان خواهد بود.

شایان ذکر است، بعدازظهر و اوایل شب امروز در شرق استان فارس،جنوب کرمان و بعضی نقاط استان هرمزگان نیز رگبارو رعدو برق پیش بینی می گردد که به تناوب در جنوب فارس بارش باران با رعدو برق و وزش باد از شدت بیشتری برخوردار است که می تواند سبب آبگرفتگی معابر عمومی در این منطقه شود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، نیمه ابری ودر بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده وگاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و در بیشینه دمای خود به ۳۴ درجه و درکمترین حالت به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.