تشدید زوج‌وفرد حتی مسکن هم نیست

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تشدید زوج‌وفرد حتی مسکن هم نیست

تشدید زوج‌وفرد حتی مسکن هم نیست

ممتازنیوز: یک عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد دائمی شدن طرح زوج یا فرد از درب منزل در شش ماه دوم سال گفت: این روش سخت‌ترین کار و نامناسب‌ترین روش برای کنترل آلودگی هوا است چرا که تشدید آن نه تنها کار اصلی لازم برای رفع آلودگی، بلکه حتی مسکن هم نیست.

به گزارش ممتازنیوز، اقبال شاکری با اشاره به زمینه‌های مختلف محدودیت‌های ترافیکی پیشنهاد شده در جلسات مشترک شورا و شهرداری تهران، گفت: باید در زمینه اسقاط خودروهای فرسوده، خروج صنایع آلاینده به خارج از تهران و خروج یک خودرو فرسوده در مقابل شماره‌گذاری هر خودرو جدید اقدامات جدی صورت گیرد.
شاکری همچنین تاکید کرد که باید در خصوص کیفیت سوخت و توسعه‌ حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و افزود: شهردار تهران در جلسات مشترک اخیر اعلام کرد که در بودجه سال اولویت اول به حمل‌ونقل و ترافیک اختصاص داده شده است و از این میان به حمل‌ونقل انبوه زیرزمینی توجه ویژه شده است.
به گزارش ایسنا، شاکری توسعه حمل‌ونقل عمومی و سالم بخصوص مترو، جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها و جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی به جای بنزینی را از راه‌حل‌های کاهش آلودگی هوا دانست و گفت: شورا در خصوص موتورسیکلت‌های برقی مصوبه دارد و این موضوع را پیگیری می‌کند.
وی با تاکید بر توسعه‌ خطوط مترو افزود: در حال حاضر از برنامه زمانبندی توسعه مترو عقب هستیم و باید دولت کمک کند تا بودجه لازم اختصاص پیدا کند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.