تشریح عملکرد زیباسازی بصری شهر در منطقه ۱۶

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۶، از اجرای اقدامات اداره فنی و عمرانی این ناحیه جهت رفاه حال شهروندان و زیبایی بصری شهر خبر داد.

طالبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر گفت: به منظور حفظ زیبایی بصری بناهای شهری، ادامه عملیات زیرسازی و تختریب کوچه عظیمی واقع در ده متری دوم به سطح ۴۵ متر مربع و کاتر برای لکه گیری به اندازه ۱۶ متر طول و برطرف کردن نشست لاین BRT بزرگراه بعثت روبروی هنرستان انجام گرفت.

وی افزود: تخریب دیوار فاز ۳ گمرک به متراژ ۹۵ متر طول و ارتفاع ۵٫۳ متر و جمع آوری نخاله مرتبط بلافاصله پس از این تخریب صورت گرفت.
طالبی با اشاره به اینکه تخریب فاز ۲ ساختمان های گمرک جمهوری اسلامی از تاریخ ۱۵ تیرماه آغاز و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: این تخریب ابتدا از دیواری به ارتفاع ۳٫۲ متر و طول ۲۵ متر آغاز شده که توسط کارگران و دستگاه پیکور ادامه دارد.
وی یادآور شد: عملیات روکش آسفالت کوچه حکیم فردوسی پس از اتمام کامل عملیات اصلاح جدول بندی با تناژ ۶۰ تن و روکش ۲۷۰ متر مربع از سطح کوچک انجام و باقیمانده سطح در روزهای آتی اجرا خواهد شد.
طالبی در پایان با اشاره به دیگر برنامه ها، خاطرنشان کرد: اجرای عملیات پی کنی و فنداسیون در سایت سرای محله جوادیه به منظور ایجاد بازارچه خوداشتغالی و ایجاد جریان روان تر آب کف کشی در تقاطع کوچه تیموری و کندرو نواب و همچنین عملیات رنگ آمیزی و کاشی کاری سرویس های بهداشتی سرای محله این منطقه از دیگر برنامه های اجرا شده اداره فنی و عمران منطقه است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.