تشریح برنامه های غرفه وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه بین المللی قرآن

فروردین ۱۴۰۳

مشاوره معاون فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان از برنامه های متنوع غرفه وزارت ورزش و جوانان در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: حضور قهرمانان در بخش قرآن و آیین جوانمردی، تصویرگری آیات قرآن کریم با همکاری شبکه دو، تصویرگری قرآنی با عنوان معنویت در ورزش از جمله برنامه های قرآنی غرفه وزارت ورزش و جوانان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن است.

وی در ادامه با اشاره به غرفه شهدای ورزشکار اظهار داشت: از دیگر برنامه های این غرفه دعوت معرفی شهدای شاخص و گمنام ورزشکار و نیز دعوت از خانواده این شهدا است همچنین از دیگر فعالیت های قرآنی این وزارتخانه تشکیل هیات های قرآنی در سطح کشور برای اولین بار است.

معظمی گودرزی در ادامه تصریح کرد: تشکیل این هیات های قرآنی در دهه آغاز و به همت هیات امنا تشکیل شده و با همکاری دستگاه های مرتبط از جمله دارالقرآن کریم و وزارت ارشاد و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اجرا می گردد.

مسئول غرفه وزارت ورزش و جوانان بیست یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خاطر نشان کرد: نگاه اصلی وزارت ورزش و جوانان بر جوانان متمرکز بود امسال بر حجاب در ورزش و حضور بانوان در ورزش است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.