تشریح چگونگی ادامه حضور کارکنان در پایتخت تا ۲۰ فروردین

فرماندار تهران با تاکید بر کنترل فعالیت اصناف به صورت روزانه توسط فرمانداری تهران، چگونگی  ادامه روند حضور کارکنان در ادارات پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران  ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان گرانقدر داوود و محمدحسین فهمیده از نام آوران دوران دفاع مقدس، از اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

وی ضمن قدردانی از شهروندان تهرانی گفت: سیر نزولی ابتلا به بیماری کرونا در تهران، نشان دهنده انتخاب مسیر درست مردم، پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در این مبارزه است.

فرهادی تاکید کرد: کنترل فعالیت اصناف به صورت روزانه توسط فرمانداری تهران صورت گرفته و مردم همکاری کامل را داشته اند.

معاون استاندار و فرماندار تهران تشکر ویژه ای از شهروندان تهرانی داشت و بیان کرد: مردم همه ساله آخرین روز تعطیلات نوروز را جشن می گرفتند و امسال بخاطر سلامت و صحت خودشان و همچنین هموطنان عزیزشان، ماندن در خانه را برگزیدند و رفتن به طبیعت را به بعد از رهایی از این بیماری گذاشتند.

 بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، وی درباره چگونگی  ادامه روند حضور کارکنان در ادارات، اعلام کرد: همچنان تا ۲۰ فرودین ماه یک‌سوم کارکنان در محل کار حاضر می‌شوند و بقیه دورکاری می‌کنند یا به مرخصی می‌روند و مرخصی آنها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.