تشکر معاون ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری اجلاس نم در تهران از خبرنگاران

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ‘محمد شیخان’ ظهر روز یکشنبه در جلسه جمع بندی و ارزیابی عملکرد کمیته های اطلاع رسانی دستگاه های دست اندرکار اطلاع رسانی این اجلاس گفت: برگزاری مطلوب و شایسته این اجلاس در تهران، برگ زرین دیگری در تاریخ باشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و بار دیگر فرصتی پیش آورد تا جلوه‌های زیبایی ازعظمت و اقتدار نظام اسلامی در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش درآید.

شیخان افزود: درخشش و بازتاب این رویداد بزرگ جهانی در گسترش مفاهیم مبتنی بر صلح و عدالت‌ محوری به حدی در افکار عمومی جهان توفیق یافت که رسانه‌ها و محافل غربی، از آن به منزله پیروزی بزرگ ایران در مقابل غرب یاد کردند.

وی با بیان اینکه یقینا آثار پربرکت این اجلاس با خاتمه این مراسم پایان نمی ‌یابد، بلکه تا تحقق شعار اجلاس مبنی بر ‘صلح پایدار در سایه مدیریت مشترک جهانی’ تداوم خواهد یافت، اظهار داشت: جمهوری اسلامی همواره به دنبال برقراری صلح پایدار، مدیریت مشترک جهانی و نفی سلطه ‌گری بوده و بر همین اساس امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت های جنبش عدم تعهد بتوانیم به آرمان های جامعه بشری در مسیر عدالت جامعه عمل بپوشانیم.

شیخان اظهار داشت: اکنون که در جامعه جهانی بیداری انسان ها برای حرکت در مسیر تحقق عدالت و برچیده شدن ظلم و فساد جریانی پرشتاب پیدا کرده است، امیدوارم رسانه های مستقل و آزادیخواه بتوانند با انسجام و یکپارچگی در عمل، ندای بیداری ملت ها را به گوش جهانیان رسانده و هیمنه پوشالین رسانه های وابسته به ثروت و قدرت را درهم بشکنند. تلاش هدفمند و جهت دار رسانه ها می تواند، حرکت ملت ها در مسیر عدالت را پرشتاب تر کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد از همه عوامل و دست‌اندرکاران حوزه های اجرایی و پشتیبانی که از ماه‌ها قبل مقدمات برگزاری اجلاس را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد.

شیخان ضمن ارج نهادن به تلاش‌های شبانه ‌روزی تمامی نهادهای مختلف از تلاش‌های بی ‌وفقه همه خبرنگاران و رسانه‌های گروهی به ویژه پوشش گسترده رسانه‌ای این اجلاس توسط سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

در این نشست نمایندگان دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف به ارائه گزارش عملکرد کمیته های خود پرداخته و عنوان داشتند که برگزاری موفق این نشست بزرگ بین المللی، نشان داد که توان انجام کارهای بسیار بزرگتر از این اجلاس نیز در کشور وجود دارد.

همچنین تاکید شد که باید با آسیب شناسی اقدامات انجام شده برای برگزاری این اجلاس، از تجارب این نشست که بزرگترین اجلاس بین المللی برگزار شده در جمهوری اسلامی ایران بود، برای آینده استفاده کرد.

در این جلسه ، نظر به ریاست سه ساله ایران بر جنبش به بررسی نحوه تبلیغات بعد از اجلاس اشاره و بر ادامه فعالیت های رسانه ای مبتنی بر موضوعات و محورهای محتوایی اجلاس و همچنین اسناد و بیانیه تهران تاکید شد.

سیام**۹۱۰۳*

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۵۵۱۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.