تشکیل ستادی برای اتخاذ تصمیمات اقتصادی و راهبرد اقتصاد مقاومتی

۹ نفر از نمایندگان مجلس با انتشار بیانیه‌ای بر لزوم تشکیل ستادی برای اتخاذ تصمیمات اقتصادی و راهبرد اقتصاد مقاومتی تاکید کردند .

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  الیاس نادران، احمد توکلی و غلامرضا مصباحی مقدم از نمایندگان تهران، بحرینی نماینده مشهد، رجایی نماینده گناباد،‌ پورابراهیمی نماینده کرمان، احمدی نماینده دهلران، قادری نماینده شیراز و قوامی نماینده اسفراین، ۹ نماینده عضو کمیسیون‌های اقتصادی مجلس هستند که این بیانیه را امضاء کرده‌اند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

 نظام سلطه جهانی در این مرحله از مقابله با خیزش‌های اسلامی منطقه فشارهای همه جانبه را در حوزه‌های مالی،‌تجاری، حمل‌ونقل و بیمه بر ملت تثبیت و محدودیت‌هایی در صادرات نفت کشور ایجاد کرده است.

 دولت خدمتگزار در مقابله با تحریم‌های ظالمانه حداکثر تلاش خود به کار گرفته است با توجه به شرایط موجود لازم است به جهت تقویت هم‌بستگی ملی تمامی نهادهای حکومتی و مردمی دولت را در این راه یاری رساند.

 لازمه این مهم تشکیل ستادی است که از تمامی نهادهای حکومتی با اختیارات خاص بتوانند تصمیمات لازم را اتخاذ و از اختیارات کافی برخوردار باشند.

 براین اساس لازم است نمایندگانی به انتخاب صحن علنی مجلس در این ستاد حضور داشته باشند. لذا پیشنهاد داریم ستادی با اختیارات معین تشکیل و کلیه تصمیمات اقتصادی در بخشهای داخلی و خارجی را در مقطع زمانی یکساله برعهده گیرند تا راهبرد اقتصاد مقاومتی که مورد تایید مقام معظم رهبری است در این برهه از انقلاب اسلامی بر ترفندهای نظام سلطه فائق آید.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.