تشکیل کارگروه‌های فکری برای اولین بار در استان همدان

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از تشکیل کارگروه‌های فکری برای اولین بار در سطح استان خبر داد و گفت: کارگروه‌های مختلفی جهت حمایت از مجمع نمایندگان و کمک به رشد استان تشکیل شده که تاثیر موثری در ارتقای استان در همه زمینه‌ها خواهد داشت.

امیر خجسته نماینده همدان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تشکیل کارگروه‌های فکری در سطح استان خبر داد و گفت: برای اولین بار کارگروه‌های فکری در زمینه‌های مختلفی در سطح استان همدان تشکیل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ تشکیل کارگروه‌های فکری همچون کارگروه صنعت، گردشگری، فرهنگیان،دانشگاهیان، علمی، اجتماعی، آموزشی و … تشکیل شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان خاطرنشان کرد:‌ این کارگروه‌ها جهت حمایت فکری از نمایندگان و کمک به حل مشکلات مردم تشکیل شده و نقش موثری در رشد استان در زمینه‌های مختلف دارند.

خجسته در ادامه با بیان اینکه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از تشکیل چنین کارگروه‌هایی در سطح استان حمایت و تقدیر کرد، گفت: درصددیم تا تشکیل چنین کارگروه‌هایی را به تمام مجمع نمایندگان کشور ارائه کنیم تا با الگوبرداری از این کارگروه‌ها به روند روبه رشد توسعه استان‌ها کمک کنند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.