تشکیل ۷۰۰پرونده در کمیسیون اصل نود مجلس هشتم

‘محمد علی پور مختار’ نماینده مردم کبودرآهنگ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در دوره دو ماهه فعالیت کمیسیون اصل نود مجلس نهم چه تعداد پرونده به این کمیسیون ارایه شده است ، گفت: از بدو فعالیت ،کمیسیون اصل نود در مجلس نهم بیش از ۱۵ پرونده را در اختیار گرفته است.

وی ادامه داد:از این تعداد بخشی مربوط به مسایل شخصی افراد بوده است و برخی دیگر نیز به معادن وبانک ها ا ز جمله بانک مرکزی و صندوق های قرض الحسنه اختصاص دارد.

پور مختار در عین حال اظهار داشت:کمیسیون اصل نود در خصوص رسیدگی به پرونده شکایات از بانک ها ، مذاکراتی را با رییس بانک مرکزی و سایر اشخاص ذیربط داشته و قرار است آنها گزارشی از عملکرد بانک های قرض الحسنه به کمیسیون اصل نود ارایه دهند.

**پرونده ای تحت عنوان سلطان گوشت نداریم

رییس کمیسیون اصل نود در پاسخ به سوالی درباره اینکه پرونده ای به نام پرونده سلطان گوشت به کمیسیون ارجاع شده است، افزود:پرونده ای تحت عنوان سلطان گوشت نداریم .

وی در ادامه تصریح کرد:گزارشات و شکایاتی طی روزهای اخیر مبنی بر واردات وانحصار گرایی در اقلام گوشت و مرغ به کشور ،در کمیسیون اصل نود ارسال شد.

رییس کمیسیون اصل نود در عین حال خاطرنشان کرد طبق بررسی هایی که برروی این پرونده که همچنان در حال رسیدگی می باشد انجام شده ،افراد خاصی گزارش دادند ، یک عده سرمایه گذار با دست گذاشتن روی برخی اقلام نظیر گوشت و مرغ که از نیاز های عمومی مردم می باشد، بازار را با یک سری مشکلات مواجه کردند.

وی با اشاره به این نکته که در بررسی هایی که تاکنون انجام شده ردپای مسوولین دولتی در این امر دیده نشده است گفت:واردات کنندگان گوشت و مرغ تنها سرمایه گذاران هستند .

نماینده مردم کبودرآهنگ در پایان این گفت و گو تاکید داشت کمیسیون متبوعش تلاش دارد برای کاهش پروندها با دستگاه ها نشستی را برگزار کند تا با ارایه راهکارها و اصلاح برخی موارد خود به خود از تعداد شکایت ها کم شود .

سیام/۹۲۵۰ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۳۵۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.