تشویق فرهاد مجیدی و ترس الهلالی‌ها

۲۰فروردین۱۳،

تماشاگران استقلال در حالی که تنها چند دقیقه به پایان بازی مانده بود، با شعار “امیر یادت باشه، فرهاد باید باشه”، فرهاد مجیدی را تشویق کردند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، در نیمه دوم از دیدار تیم‌های استقلال و الهلال داور بازی قصد داشت به سبب پرتاب چند باره مواد محترقه به کنار زمین بازی را تعطیل کند. استقلال این بازی را ۱-۰ باخت.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران را ۸۰ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد.

* در دقیقه ۷۰ از طبقه دوم ورزشگاه یک ماده محترقه که البته بی‌خطر بود به کنار نیمکت الهلال پرتاب شد که سبب شد نیمکت‌نشینان این تیم سریعا از جای خود بلند شده و با جوسازی به دنبال بزرگ‌نمایی این حرکت باشند. هرچند که حرکت تماشاگران استقلال خوب نبود اما واکنش الهلالی‌ها به این موضوع هم چندان طبیعی نبود. آن‌ها بلافاصله داور بازی را صدا کردند تا به این موضوع توجه کند. چند ثانیه بعد ترقه‌ای با صدای بلند در کنار بازیکنان الهلال که در حال گرم کردن خود بودند به زمین خورد و سبب شد آن‌ها با ترس و وحشت ادامه بازی را دنبال کنند.

* دقایقی بعد و پس از درگیری که میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد الهلالی‌ها باز هم سعی داشتند با حاشیه‌سازی بازی را به وقفه بکشانند در همین لحظه داور بازی به کنار زمین و با ناظر بازی مشورت کرد اما مجددا تصمیم گرفت که بازی ادامه پیدا کند.

* بلندگوی ورزشگاه پس از این وقایع از تماشاگران خواست به هیچ عنوان مواد محترقه پرتاب نکنند چرا که ممکن است داور بازی را تعطیل کند. پس از این موضوع هواداران استقلال فقط تیم خود را تشویق کردند و با شعار “ایران ایران” و خلیج فارس ایران به حمایت تیم خود ادامه دادند.

* تماشاگران استقلال در حالی که تنها چند دقیقه به پایان بازی مانده بود، با شعار “امیر یادت باشه، فرهاد باید باشه”، فرهاد مجیدی را تشویق کردند.

* تماشاگران استقلال با وجود باخت تیم محبوب‌شان، در پایان بازی امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

* در پایان دیدار فرهاد مجیدی از جایگاه ویژه به سمت رختکن رفت تا به جمع بازیکنان بپیوندد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.