تشکر جبهه جوانان نسل سوم انقلاب از حداد عادل

۲۰خردادماه،

جوانان نسل سوم انقلاب طی نامه‌ای به حداد عادل نوشت: انصراف حضرتعالی از کاندیداتوری ریاست جمهوری به نفع گفتمان انقلاب اسلامی یک حرکت ارزشی و سرمایه اخلاقی جریان حامیان این گفتمان است که اصولگرایی واقعی هم تحت همین گفتمان تعریف می‌شود.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، جوانان نسل سوم انقلاب با صدور نامه‌ای از حداد عادل تشکر کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر حداد عادل
سلام علیکم

گفتمان انقلاب اسلامی میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نقشه راهی است که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها بر آن تاکید فرموده‌اند.

انصراف حضرتعالی از کاندیداتوری ریاست جمهوری به نفع گفتمان انقلاب اسلامی یک حرکت ارزشی و سرمایه اخلاقی جریان حامیان این گفتمان است که اصولگرایی واقعی هم تحت همین گفتمان تعریف می‌شود.

جبهه جوانان نسل سوم انقلاب از کناره گیری شما به نفع گفتمان انقلاب اسلامی تجلیل و خدا را شاکریم که این فرصت به وجود آمد با جمع کثیری از اعضای ستادهای انتخاباتی حضرتعالی در سطح کشور همسنگر باشیم.

و من الله التوفیق

لازم به ذکر است جبهه جوانان نسل سوم انقلاب روز قبل در نامه‌ای به سعید جلیلی وی را تنها کاندیدای اصلح حاضر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و تنها مصداق بیانات رهبر فرزانه انقلاب دانست و به سبب اتخاذ مواضع انقلابی در مناظره ها و ادامه گفتمان انقلاب اسلامی از ایشان تشکر کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.