تشکیلات خودگردان و اردن مسوول یهودی سازی قدس

جمعه ۸ اردیبهشت – ۱۲:۲۳:۵۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- انجمن مقابله با صهیونیسم و نژادپرستی در اردن تشکیلات خودگردان فلسطین و دولت اردن را مسوول تداوم یهودی سازی در بیت المقدس دانست .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، انجمن مقابله با صهیونیسم و نژادپرستی اردن روز پنج شنبه در بیانیه ای با محکوم کردن سفر اخیر علی جمعه مفتی مصر و حبیب بن علی جفری مبلغ یمنی به بیت المقدس و مسجد الاقصی ،تصیرح کرد ،مسوولان اردنی و تشکیلات خودگردان فلسطین علاوه بر کمک به عادیسازی روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی ،مسوول عادیسازی روابط دینی با این رژیم هستند .
به گزارش پایگاه اینترنتی فلسطین آنلاین ، در این بیانیه آمده است ،مدعیان حمایت از قدس و فلسطین نباید زمینه ورود گردشگران را به این منطقه فراهم کنند و مقاومت را تحت فشار قرار دهد بلکه باید با طرح های رژیم صهیونیستی ضد فلسطین و اردن مقابله کنند و مانع عادیسازی روابط با اسراییل شوند .
انجمن مقابله با صهیونیسم و نژادپرستی اردن در ادامه این بیانیه اظهار داشت، رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از سفر علمای مشهور دینی به اماکن مقدس اشغال شده در فلسطین تلاش می کند تا به جهانیان نشان دهد گروه های دینی آزادنه در مناطق اشغالی به فعالیت های خود مشغولند .
این بیانیه نظام اردن و تشکیلات خودگردان فلسطین را مسوول تداوم یهودی سازی فلسطین ، آوارگی فلسطینیان و ازمیان رفتن هویت ملی فلسطینیان دانست .
سفر مفتی مصر و نیز مبلغ یمنی به بیت المقدس استقبال تشکیلات خودگردان فلسطین را درپی داشت اما این سفرها ازسوی اهالی قدس و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به شدت محکوم شد .

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۷۱۲۲۳۵۲۶۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.