تشکیل اتاق فکر، اقدامی مناسب در جهت پیشبرد سیاست‌ها و رشد و تعالی زنان است

فروردین ۱۴۰۳

یک فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های مختلف زنان گامی به جلو در جامعه است، گفت: هر اقدامی که با فکر جمعی صورت بگیرد، قطعا بهتر می‌تواند برای پیشبرد سیاست‌ها و رشد و تعالی زنان جامعه به نتیجه برسد.

“اشرف بروجردی” از فعالان اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تشکیل اتاق فکر مختص بانوان ایرانی به منظور بهره‌گیری از نظر این قشر متخصص و فعال جامعه در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: تشکیل اتاق فکر برای هر مسئله‌ای طبیعتا نتایج مثبتی به همراه خود دارد.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های مختلف زنان در عمل گامی به جلو در جامعه است، افزود: هر اقدامی که با فکر جمعی صورت بگیرد قطعا بهتر می‌تواند برای پیشبرد سیاست‌ها و رشد و تعالی زنان به نتیجه برسد.

این فعال سیاسی اصلاح‌‌طلب با انتقاد از محدودیت‌های پیش‌روی زنان در قبل گفت: بعد از گذشت چند سال از اعمال محدودیت و سپری‌شدن زمان محدود از آغاز به کار دولت یازدهم هنوز شرایط برای انجام فعالیت و ابراز عقیده گسترده از سوی زنان فراهم نشده است.

بروجردی به فواید تشکیل اتاق فکر برای ابراز عقیده زنان در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: تشکیل چنین اتاق فکری فرصت مناسبی برای زنان ایرانی فراهم‌می‌سازد تا از این طریق دربارهٔ موضوعات مختلف جهت پیشبرد نظرات و سیاست‌های خود گام‌های مثبتی بردارند.

گفتنی است پیش از این شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زنان و خانواده از راه‌اندازی اتاق فکر و بهره‌گیری از مشورت و رایزنی و همفکری با متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف مربوط به مسائل زنان خبر داده بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.