تشکیل ائتلاف ضد داعش یک نمایش مضحک است/لزوم تقویت فرهنگ دفاع مقدس

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو سابق تبین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: تشکیل ائتلاف ضد داعش یک نمایش مبتدی و مضحک است، چرا که ائتلاف کنندگان آن پیش از این تجهیزکنندگان این گروهک تروریستی علیه مردم سوریه و عراق بوده‌اند و این سیاست‌های فریبکارانه نتیجه نخواهد داد.

“سامان نیازی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه امروز، اظهارداشت: اگر مسئولان روحیه جهادی و ایثارگری دوران دفاع مقدس را در خود تقویت کنند می‌توانیم کشور را با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

وی پررنگ‌کردن فرهنگ دفاع مقدس را راهی برای مقابله با گزافه‌گویی‌های دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: کشورهای غربی ائتلاف ضد داعش را حربه‌ای برای حضور نظامی در منطقه کرده‌اند، غافل از آنکه مردم ایران فرهنگ ایثار و فداکاری روزهای دفاع مقدس را فراموش نکرده و هرگاه لازم باشد با همان صلابت از حریم کشور و منطقه دفاع خواهند کرد.

عضو سابق تبین مواضع بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: ایران هرگز با آمریکا هم پیمان نخواهد شد، آمریکا به دنبال بهانه‌ای برای حمله مجدد به عراق است و این پیشنهاد‌ها از سوی غرب تنها نمایشی برای رسیدن به اهداف شومشان است.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان کشوری که ببیشترین مرز را با عراق دارد، از هیچ کمکی برای بهبود شرایط عراق دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: غرب معتقد است ایران در مسائل عراق دخالت می‌کند ولی این در صورتی است کشورمان در چارچوب قواعد بین‌المللی در حد توانش به این کشور کمک خواهد کرد.

عضو سابق تبین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان با اشاره به تشکیل ائتلاف ضد داعش در منطقه خاطرنشان کرد: تشکیل این ائتلاف یک نمایش مبتدی و مضحک است، چرا که ائتلاف کنندگان علیه داعش پیش از این تجهیزکنندگان این گروهک تروریستی علیه مردم سوریه و عراق بوده‌اند و این سیاست‌های فریبکارانه نتیجه نخواهد داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.