تشکیل اولین جلسه کمیته بانوان نخبه در منطقه ۲۱

۲۴م دیماه ،

در اولین جلسه کمیته بانوان نخبه منطقه ۲۱ بر استفاده از توانمندی های بانوان نخبه این منطقه در اداره شهر تاکید شد .

 
به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، در این جلسه که با حضور مشاور شهردار منطقه ۲۱ در امور بانوان و جمعی از بانوان نخبه این منطقه که در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی ،ورزشی، علمی و پژوهشی و …. فعال می باشند در سالن جلسات شهرداری این منطقه برگزار شد زهرا خوش برش مشاور شهردار منطقه ۲۱ در امور بانوان این منطقه با اشاره به اهمیت و نقش بانوان به ویژه بانوان نخبه در اداره کلانشهر تهران گفت:بانوان نخبه به عنوان قشر اثر گذار در جامعه معرفی میشوند و باید باور داشت  انها می توانند نقش هدایت گری را در جامعه ایفا کنند .
 
 این کمیته در پی آن است که با در نظر گرفتن ابعاد مختلف و با ساماندهی بانوان نخبه فرهنگی زمینه اثر گذاری بیشتر این قشر را در جامعه فراهم کند .
 
او در ادامه افزود : باتشکیل این کمیته  زمینه استفاده از  توانمندی های بانوان ، شناسایی استعداد های پنهان ، ایجاد ارتباط و تعامل بین بانوان نخبه سطح منطقه و مدیریت شهری و ارتقاء منزلت و جایگاه بانوان نخبه سطح منطقه ، شناسایی ظرفیت هایی که در سطح منطقه وجود دارد و هر دو از نگاه مدیریت شهری پنهان و مغفول مانده  فراهم شود .
 
 به گفته خوش برش شناسایی آسیب های اجتماعی و فرهنگی سطح منطقه ،استفاده از توانمندی های بانوان نخبه برای کاهش آسیب ها ،زمینه سازی برای مقابله با تفکر فمینیستی ، احیای نگرش های ارزش اسلامی به زن و ترسیم سیمای موفق زن مسلمان ایرانی از مهم ترین اهداف این کمیته است .
 
مشاور شهردار منطقه  ۲۱ در امور بانوان در بخش دیگری از صحبت های خود بانوان منطقه ۲۱ را شهروندانی مشارکت جو خواند و گفت: خوشبختانه بانوان نخبه این منطقه با مشارکت  خود در عرصه های مختلف نشان دادند از توانایی بسیاری برخوردار می باشند ، امروز  بستر لازم برای مشارکت بانوان نخبه در فعالیت های  فرهنگی و اجتماعی  که براساس  شناسایی اولویت های سطح منطقه است فراهم شده .
 
در ادامه این جلسه بانوان نخبه شرکت کننده با اشاره به بعضی از چالش ها و مشکلات موجود بر سر راه فعالیت  بانوان ، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین کمیته ای پیشنهادات و راهکار های عملی خود را جهت پیشبرد اهداف این کمیته ارائه کردند .


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.