تشکیل شورای هماهنگی جبهه متحد اعتدالگرایان تا مهر ماه

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی از تاسیس دفاتر استانی این جبهه خبر داد و گفت: شورای هماهنگی جبهه متحد اعتدالگرایان در استان‌های سراسر کشور تا پایان مهرماه تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “غلامعلی عرب‌خدایی” سخنگوی جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی از تاسیس دفاتر استانی این جبهه خبر داد و اظهار داشت: شورای هماهنگی جبهه متحد اعتدالگرایان در استان‌های سراسر کشور تا پایان مهرماه تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: این شوراها وظیفه دارند تمام فعالان سیاسی را حول محور اعتدال و حمایت از دولت تدبیر و امید در یک جبهه سازماندهی نمایند.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در سال ۹۲، با اعلام اینکه از استانداران انتظار داریم روند تغییرات مدیران افراطی را که هنوز مانع از تحقق اهداف دولت تدبیر و امید هستند را بصورت انقلابی پیگیری نمایند، گفت: امروز خواسته و ناخواسته کسانی در بدنه دستگاه‌های دولتی از گذشته حضور دارند که از استقرار نظام اعتدالی در کشور ناخشنودند و استمرار مدیریت اینگونه افراد آفت بزرگی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی میباشد و شادی دشمنان خارجی را موجب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های جبهه برای انتخابات مجلس بعد از تشکیل شوراهای هماهنگی استان‌ها در موعد مقرر اعلام و آنچه حائز اهمیت است تبعیت از رهنمودهای “مقام معظم رهبری” و  برایت از فتنه‌گران سیاسی و اقتصادی در صدر گزینش‌های این جبهه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

عرب‌خدایی تصریح کرد: ازین پس اخبار و مواضع مربوط به جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی از طریق سایت  افق نو (ofogheno.ir  ) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.