تشکیل کاروان پیاده روی ۱۰ هزار نفری در ایلام

۷ م دیماه ،

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام،گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری کاروان پیاده روی ۱۰ هزار نفری از شهر ایلام به سمت حرم امامزاده علی صالح(ع) اندیشیده شده است.

حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هرساله تعداد کثیری از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این مراسم معنوی شرکت کرده و امسال با تدابیر اندیشیده شده تعداد شرکت کنندگان افزایش چشمگیری خواهد داشت.
وی تصریح کرد: برگزاری این مراسم فرهنگی و معنوی،فرصت مناسبی است تا دستگاه های فرهنگی در این استان طی مسیر با اجرای برنامه های فرهنگی،مسابقه،احکام،مشاوره و سایر برنامه های دینی و مذهبی در راستای افزایش معنویات آحاد مردم و معرفی ارگان ها و دستگاه های فرهنگی در این استان گام بردارند.
حجت الاسلام کاروند ادامه داد: در روز اربعین حسینی بیش از ۱۰ هزار نفر از عاشقان اباعبدالله(ع) در قالب کاروان پیاده روی،مسیر ۳۵ کیلومتری شهر ایلام تا حرم مطهر امامزاده علی صالح(ع) را عزاداری می کنند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: این مراسم معنوی با مشارکت ادارات کل تبلیغات اسلامی اوقاف و امور خیریه صدا و سیما،نیروی انتظامی و سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام برگزار می گردد.
وی استقرار ایستگاه های صلواتی عرضه محصولات فرهنگی در طول مسیر قرارگاه امیر المومنین(ع) یادمان شهدا به همت دستگاه های فرهنگی و اجرایی این استان و همچنین مرثیه سرایی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را از جمله برنامه های فرهنگی در این مراسم معنوی عنوان کرد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.