تصادف خونین اتوبوس و کامیون در جاده مخصوص کرج

تصادف خونین اتوبوس و کامیون در جاده مخصوص کرج

عصرخودرو : مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مصدومیت ۱۰ تن بر اثر تصادف میان یک دستگاه اتوبوس مسافربری با کامیون در جاده مخصوص کرج خبر داد.

بهدگزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا،

حسن عباسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: خبر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده مخصوص کرج، به سمت غرب، محدوده سایپا یدک، در ساعت ۲۰:۳۲ روز سه‌شنبه به اورژانس اطلاع داده شد، که تکنیسین‌های اورژانس پس از حضور در محل و انجام اقدامات اولیه، ۱۰ نفر را که در جریان این حادثه مصدوم شده بودند، به بیمارستان شهدای فیاض‌بخش منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین از انفجار یک کپسول گاز در اسلامشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در جریان وقوع این حادثه که در ساعت ۱۷:۴۰ روز گذشته در اسلامشهر بالاتر از میدان نماز رخ داد، سه نفر شامل یک زن ۳۰ ساله، مرد ۲۳ ساله و یک کودک ۷ ساله دچار سوختگی شدند.

به گفته وی عوامل اورژانس پس از حضور در محل و انجام اقدامات اولیه، سه مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهدای یافت‌آباد انتقال دادند.

عباسی همچنین درباره تصادف زنجیره‌ای روز گذشته در اتوبان همت محدوده شهران نیز به ایسنا گفت: در این مورد گزارشی به اورژانس اعلام نشده که بیانگر این است که حادثه هیچ مجروحی نداشته است.

چهارشنبه ۱۷ خرداد   ۱۱:۴۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.