تصادف خونین در غرب ورزشگاه آزادی/داربی پایتخت ۴۸ مصدوم بر جا گذاشت

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مراجعه ۴۸ تماشاگر داربی پایتخت به امدادگران اورژانس خبر داد و گفت: سه تن از این افراد به دلیل این که امکان مداوای سرپایی برایشان وجود نداشت به بیمارستان منتقل شدند.

حسن عباسی با اشاره به استقرار ۱۱ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی از ساعت ۱۰ صبح روز داربی تا ساعت ۲۱:۳۰ گفت: ۵۰ تن از مجرب‌ترین پزشکان و پرسنل اورژانس را به منطقه اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه در این مدت ۴۸ تن به اورژانس مراجعه کرده و خدمات پزشکی دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: ۴۵ تماشاگر داربی که به صورت سرپایی در محل درمان شده‌اند به دلایلی نظیر حالت تهوع، استفراغ و سردرد به اورژانس مراجعه کرده بودند.

وی با بیان اینکه سه جوان دیگر نیز به دلیل اینکه امکان درمان سرپایی در محل برایشان وجود نداشت به بیمارستان منتقل شدند، خاطر نشان کرد: یکی از این افراد به دلیل جراحت ناشی از تصادف دو خودرو که در نزدیکی در غربی ورزشگاه آزادی رخ داد، جراحت دید که پس از انجام اقدامات اولیه به دلیل بروز شکستگی استخوان به بیمارستان فیروزگر منتقل شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین با بیان اینکه دو تن دیگر نیز به دلیل تشنج و افتادن شئ روی سر به بیمارستان حضرت‌رسول (ص) منتقل شدند، خاطر نشان کرد: عمده مراجعه‌کنندگان به اورژانس از میان جوانان ۱۵ تا ۳۰ ساله بودند. به گفته عباسی یک دستگاه آمبولانس نیز از شب قبل از شروع بازی برای امدادرسانی احتمالی به افرادی که از شهرهای دیگر برای تماشای بازی دو تیم استقلال و پیروزی به تهران آمده بودند در محل حاضر بود.
۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.