تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه آزادگان

بر خورد شدید ده خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه موتور سیکلت در بزرگراه آزادگان آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه کشاند و هشت نفر مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، در پی تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی درباره این حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زنگ ایستگاه ۲۰، ۵۹ و ۶۹ را به صدا درآورد و آتش‌نشانان این ایستگاه‌ها بی‌درنگ به سوی محل حادثه در شمال به جنوب آزادگان حرکت کردند.

هادی حلاجی فرمانده آتش‌نشانان در این باره گفت: دو دستگاه کمپرسی در تاریکی شب با هشت دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرده بودند که موجب مصدومیت و گرفتار شدن هشت شهروند در داخل خودروها شده بود.

حسین حسین بیگی افسر آماده عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار کرد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل و قطع برق خودروها، محبوسان و مصدومان حادثه را که هشت نفر بودند با ایمنی کامل و با استفاده از تجهیزات نجات توانستند از خودروها خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس که با چهار دستگاه آمبولانس در محل حضور داشتند، دهند.

وی در ادامه افزود: نیروهای عملیات با درخواست چند دستگاه جرثقیل، با نظارت و ایمنی کامل خودروها را از محل حادثه خارج کرده و بعد از پاکسازی و ایمن‌سازی محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.