تصادف زنجیره‏ای ۴ خودرو در شهر سمنان + عکس

۶ م دیماه ،

تصادف زنجیره‏ای چهار خودروی سواری در بلوار ۱۷ شهریور سمنان، خسارت مالی قابل توجهی به بار آورد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ امروز بر اثر تصادف زنجیره‏ای چهار خودرو در نزدیکی بانک رفاه در بلوار ۱۷ شهریور سمنان، متأسفانه یک نفر مجروح شد و خسارت مالی قابل توجهی نیز به بار آمد.

در این سانحه، چهار خودروی سواری وانت پیکان، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پیکان دچار خساراتی شدند و راننده خودروی پژو پارس نیز دچار کوفتگی و جراحات سطحی شد.

در این سانحه، خودروی وانت پیکان با سرعت قابل توجهی به عقب پژو پارس که در کنار خیابان پارک شده بود، برخورد کرد و به همین ترتیب، خودروهای پژو ۴۰۵ و پیکان پارک شده در جلوی آن نیز دچار خسارت شدند.

راننده وانت پیکان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس، عمل نکردن سیستم ای.بی.اس ترمز خودرویش را سبب وقوع این اتفاق ذکر کرد و گفت: برای اینکه به یک دستگاه تاکسی که در لاین سبقت در حال تردد بود، برخورد نکنم، خودرو را به سمت راست منحرف کردم اما ترمز خودرو عمل نکرد و با پژو پارس کنار خیابان برخورد شدیدی کردم.

البته، ادعای این راننده وانت بار در حالی صورت می‏گیرد که چند روز قبل نیز تماس‏هایی از سوی مردم به دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان واصل شد که حکایت از وجود همین مشکل در خودروهایی نظیر پژو ۴۰۵ و پژو پارس داشت.

مالکان این خودروها اعتراض می‏کردند که نمایندگی‏های ایران خودرو در سمنان پاسخ روشنی از سبب عمل نکردن سیستم ای.بی.اس خودروهایشان نمی‏دهند و آن را عیبی ذاتی در خودروهای پژو بیان می‏کردند.

 با پیگیری ، اقدامات ایمن‏سازی خودروهای اتفاق‏دیده و بستن شیر منبع گاز و رسیدگی به مصدوم این سانحه نیز انجام شد.

با تماس  با سامانه ۱۱۵ اورژانس و ۱۱۰ پلیس، ماموران امداد و نجات پس از مدت اندکی در سر صحنه اتفاق حاضر شدند و به وضع تنها مصدوم این تصادف رسیدگی کردند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.