تصادف مرگبار در خیابان نبرد جنوبی

تصادف مرگبار در خیابان نبرد جنوبی

عصر خودرو : در جریان یک حادثه رانندگی که بر اثر برخورد کامیون و وانت بار اتفاق افتاد راننده کامیون دردم جان سپرد و راننده وانت هم راهی مرکز درمانی شد.

  به نقل از باشگاه خبر نگاران، باتماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۴ را در حدود ساعت ۵ بامداد دیروز به محل حادثه در خیابان نبرد جنوبی اعزام کرد.
قاسم بیطرفان افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: شدت برخورد وانت با کامیون بحدی بود که برای جدا سازی این وسیله نقلیه، آتش نشانان مجبور شدند با استفاده از تجهیزات نجات، بدنه خودروی وانت را برش دهند تا بتوانند راننده آن را از میان آهن پاره های این وسیله نقلیه خارج کنند.
وی افزود: راننده وانت که به شدت دجار مصدومیت شده بود پس از بیرون آوردن از داخل خودرو، بلافاصله به عوامل اورژانس تحویل شد تا به بیمارستان انتقال یابد.
بیطرفان در ادامه تصریح کرد: متأسفانه در جریان این حادثه رانندگی راننده کامیون به علت پرت شدن به بیرون از کامیون خود در دم جان سپرد.
افسر آماده منطقه ۲ آتش نشانی خاطر نشان کرد: علت بروز این حادثه دلخراش رانندگی هم اکنون توسط عوامل راهور تحت بررسی قرار دارد.

شنبه ۳۱ تیر   ۱۶:۰


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.