تصادف یک دستگاه کامیونت با ۱۰ دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید یاسینی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد یک دستگاه کامیونت با ۱۰ دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

تصادف یک دستگاه کامیونت با ۱۰ دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید یاسینی

به گزارش ممتاز نیوز، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت ۲۰:۱۳ امشب وقوع یک مورد حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان یک ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی اعزام کرد.  

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه کامیونت ایسوزو در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با ۱۰ دستگاه خودروسواری از جمله سواری پراید، اسپورتیج، تیبا، پژو ۲۰۶، وانت، ام‌وی‌ام و … برخورد کرده است.

ملکی با بیان اینکه درپی این حادثه دو خانم دچار مصدومیت شده بودند که به عوامل اورژانس مراجعه کردند، اظهارکرد: همچنین نشت بنزین از برخی خودروها رخ داده بود که آتش‌نشانان اقدام به ایمن سازی آنها و محل کرده و پس از انتقال خودروها به حاشیه امن مسیر به ماموریت خود خاتمه دادند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره علت این حادثه نیز گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور داشته و نسبت به بررسی علت وقوع این حادثه اقدام خواهند کرد. آتش‌نشانان نیز پس از ایمن سازی، محل را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.