تصاویر/تلفات تصادف اتوبوس و کامیون

۱۱اردیبهشت،

یکی از دلخراش ترین سوانح رانندگی کشور ظهر امروز در حومه شهرستان هفتکل در جاده اهواز- اصفهان رخ داد.

به گزارش مشرق به نقل از دانا، اتوبوس مسافربری که صبح امروز حرکت خود را از اهواز به سمت اصفهان آغاز کرده بود در ساعت ۱۱:۰۹ پس از رسیدن به روستای هویر از توابع شهرستان هفتکل با برخورد به یک کامیون دچارسانحه شد.

به گفته شاهدان عینی این سانحه سبب آتش سوزی شدید در اتوبوس شد که به سبب عدم وجود راه نجات برای سرنشینان اکثر مسافران اتوبوس در آتش سوختند.

گزارش های رسیده حاکی است که این اتفاق تاکنون ۴۰ کشته وزخمی در برداشته است و تمام سرنشینان این اتوبوس در آتش سوختند.

نیروهای امدادی ،پلیس و اورژانس از شهرستان های اهواز،رامهرمز و هفتکل از دقایق اولیه این اتفاق جهت کمک رسانی به اتفاق دیدگان حاضر شده اند.

اسامی ۱۰تن از کشته شدگان اعلام شدمدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره ۱۴ اهواز، اسامی بعضی از مسافران اتوبوس اتفاق دیده محور اهواز – هفتکل را اعلام کرد.

حردانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: از طریق ثبت نام در تعاونی شماره ۱۴ اسامی هشت مسافر به نام ” آقایان فتحی، بازیار، ستایشی، جعفری” و “خانم‌ها عددی و منجزی” به ثبت رسیده است. همچنین علاوه بر این هشت نفر سه مسافر در درب خروجی ترمینال سوار این اتوبوس شدند که اسامی آن‌ها به همین سبب مشخص نیست.

مدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره ۱۴ اهواز، یادآور شد: راننده این اتوبوس رسول حسینی دهکردی و راننده دوم مسعود رحیمی بوده است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.