تصاویر احتمالی تبلت هفت اینچی گوگل

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/6-4-1391/IMAGE634763166665202619.jpg

/Images/News/Larg_Pic/6-4-1391/IMAGE634763166547110412.jpg

گوگل قصد دارد روز چهارشنبه در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل تبلت جدید خود را رونمایی کند،‌اما به سبک و شیوه اپل،‌پیش از رونمایی این تبلت،‌ تصویری به صورت مخفیانه از این محصول لو رفته و بر روی سایتهای اینترنتی منتشر شده است.

این تبلت که روز چهارشنبه به صورت رسمی معرفی خواهد شد “نکسوس” نام دارد،‌نامی که گوگل آن را بر روی تمامی محصولات موفقش قرار داده‌است. گفته می‌شود این تبلت در دو رنگ سفید و سیاه تولید شده و به پردازشگر پیشرفته چهار‌هسته‌ای “Tegra3” مجهز خواهد بود،‌درحالی که در کنار این مزیت قیمت آن نیز با محصولات رقیب قابل مقایسه خواهد بود: قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی آن ۲۵۰ دلار و مدل هشت گیگابایتی آن ۱۹۹ دلار تخمین زده شده‌است.

تبلتهای اندرویدی پدیده‌های جدیدی نیستند و تعدادی از آنها از قبیل تبلتهای سامسونگ و ایسر به عنوان محصولات مقبول و محبوبی عرضه شده‌اند،‌اما اکنون گوگل تصمیم دارد با چنگ و دندان برتری خود را به اثبات برساند. اندروید با تبلت “کیندل فایر” به محبوبیت ویژه‌ای دست پیدا کرد به ویژه در آمریکا،‌ و در صورتی که گوگل بتواند این موفقیت را تکرار کند،‌ می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران بیشتری را به سوی اندروید جلب کند.

تصویری که گفته می‌شود به تبلت هفت اینچی گوگل اختصاص دارد در وب‌سایت Phone Arena منتشر شده است. از روی این تصویر این‌گونه به نظر می‌رسد که شکل جدیدی از دوربین برای این تبلت درنظر گرفته شده است.

گوشی‌های نکسوس و احتمالا تبلت‌های آن همواره به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری گوگل را دریافت می‌کنند،‌از این رو به نظر می‌آید این تبلت اولین تبلتی باشد که سیستم عامل ارتقا یافته “آب‌نبات ژله‌ای” یا Jelly Bean” را دریافت خواهد کرد،‌این سیستم عامل نسخه جدیدتر اندروید است که پائیز ارائه خواهد شد.
۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.