تصاویر عجیب و باورنکردنی اشعه ایکس!

۱۶ام بهمن ،

عکس برداری با اشعه ایکس یکی از راه های است که بسیاری از پزشکان برای مشخص کردن هر اتفاقی در استخوان ها یا مشکلات دیگر جسمی از آن استفاده می کنند.

ممتازنیوز: اشعه ایکس توانایی عکس برداری از داخل بدن را دارد و در این میان اگر جسم سختی در مقابلش باشد آن را نیز نشان خواهد داد. برای مثال با گذر از بدن استخوان ها را نشان می دهد. در این میان گاهی اوقات بعضی اجسام عجیب نیز در میان بدن دیده می شوند که در اصل نباید آن جا باشند. 

چاقو در چشم 

 

یکی از عجیب ترین عکس هایی که تا به حال با دستگاه اشعه ایکس گرفته شده است به یک جوان کره ای تعلق دارد. در این عکس به نظر می رسد که یک چاقو وارد چشم فردی شده است. در اصل بر اثر یک تصادف چاقویی وارد گونه نوجوان ۱۳ ساله شده است و تنها شانسی که او آورده است این است که اندام های اصلی او آسیب نرسیده است. پزشکان پس از چندین ساعت تلاش توانستند چاقو را از صورت او خارج کنند. 

انگشتر در معده 

 

یکی دیگر از عکس های جالب مربوط به یک سگ است که انگشتری قیمتی را بلعیده است. “خانم وولی” صاحب این سگ می گوید چند وقتی بود که انگشتر مادر بزرگم را گم کرده بودم تا اینکه تصمیم گرفتم با یک فلزیاب به دنبال آن بگردم. او پس از جستجو متوجه شد که انگشتر در بدن سگش است و سپس آن را با سرعت به یک دامپزشکی برد. پس از عکس برداری مشخص شد انگشتر الماس ۱۰۰ ساله این خانم در شکم یک سگ قرار داشته است. 

خلال دندان در شکم 

 

چند سال پیش پسر بچه ای برزیلی مورد عکس برداری قرار گرفت که نتیجه آن بسیار جالب بود. در شکم این پسر بچه دو ساله نزدیک به ۴۲ خلال دندان قرار داشت که بعضی از آن ها بیش از ۶ سانتی متر طول داشته اند. این پسر بچه پس از ۴ ساعت عمل جراحی بهبود پیدا کرد. 

دریل در داخل چشم 

 

یکی از ترسناک ترین عکس های اشعه ایکس متعلق به کارگری به نام “رون هانت” است. در این عکس کاملا مشخص است که یک مته دریل از چشم این فرد وارد شده و سپس از پشت سر او خارج شده است. این کارگر در حالی که روی نردبان کار می کرده است به زمین می افتد و از روی بد شانسی با صورت به دریل برخورد می کند. البته این مته به مغز او آسیبی وارد نکرده بود از همین رو توانست نجات پیدا کند. 

قیچی جامانده از عمل 

 

یکی از اتفاقاتی که در عمل های جراحی رخ می دهد جا ماندن وسایل در داخل بدن بیمار است که اگر در نقاط حساسی باشد بسیار خطرناک است. در سال ۲۰۰۴ فردی به نام “پت اسکینر” به سبب دردهای بسیار شکم به پزشک مراجعه کرد و پس از عکس برداری متوجه شد که یک قیچی ۱۰ سانتی متری در شکمش از سال ۲۰۰۱ باقی مانده است. او در سال ۲۰۰۱ یک عمل جراحی در ناحیه کلیه و شکم داشته است که این قیچی یادگاری از آن بوده است. 

چاقو جا مانده زورگیرها 

 

یکی از عکس های بسیار جالب به فردی به نام “نیر لی” از چین تعلق دارد. او برای ۴ سال به طور مداوم سردردهای بسیار شدید داشت تا اینکه نزد پزشک رفت. بعد از عکس برداری مشخص شد یک چاقو در پیشانی او قرار دارد. او ۴ سال پیش مورد یک سرقت قرار گرفته بود و زورگیرها با چاقو به سر او زده بودند ولی او متوجه نشده بود. پزشکان می گویند زنده ماندن او پس از این ۴ سال یک معجزه است. این چاقو پس از یک عمل جراحی از سر او خارج شد. 


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.