تصاویر: میگرن سینماهای ایران را گرفت !

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تصاویر: میگرن سینماهای ایران را گرفت!

کافه سینما: میگرن، فیلمی iبه کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد، این روزها روی پرده اکران است. کافه سینما مثل باقی فیلم‌‌های روی اکران، درباره این فیلم هم یک بسته کامل متنی، تصویری ترتیب داده است.

نویسنده و کارگردان: مانلی شجاعی فرد

بازیگران: گوهر خیراندیش، پانته‌آ iبهرام، رضا کیانیان، هنگامه قاضیانی، سهیلا رضوی، شاهرخ فروتنیان، هدایت هاشمی، افشین هاشمی، صفا آقاجانی، حسین سلیمانی، مجتبی بی‌طرفان و… نیکی نصیریان، پارسا مشیری، مبیناسادات آتشی (بازیگران کودک)

– خلاصه داستان فیلم:

قصه در آپارتمانی می گذرد که در سه واحد این آپارتمان سه نوع زندگی iبه شکلی موازی در جریان است در هریک از این زندگی ها قصه حول سه جنس مختلف از زندگی می گذرد از نظر سطح فرهنگی که شخصیت های این قصه ها هرکدام درگیرند ….

– حاشیه نگاری از فیلم:

– مهران مدیری از عوامل اصلی ساخته شدن این فیلم است. قضیه از این فرار است که قرار بود مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فیلم را تهیه کند اما این اتفاق نیفتاد و پیش تولید متوقف شد.

مانلی شجاعی فر در این مورد می‌گوید: « قرار بود در این فیلم آقای مهران مدیری بازی کند وقتی که کار خوابید و iبه ایشان زنگ زدیم که آن را عنوان کنیم آقای مدیری پرسیدند برای چه این اتفاق افتاد؟ من هم ماجرا را توضیح دادم.

و ایشان گفتند که می‌توانند در تولید این کار iبه من کمک کنند. صادقانه بگویم که اول این حرف را جدی نگرفتم ولی پس از بازگشت از مسافرت، در دومین جلسه با برادران آقا گلیان iبه توافق رسیدم و فیلم وارد مرحله پیش تولید شد.»

– گوهر خیراندیش در این فیلم گریم سنگینی دارد.

– میگرن از موضوع اجتماعی و زنانه برخوردار است.

– حدود ۸۰ درصد از فیلم در سه واحد آپارتمانی در یک ساختمان می‌گذرد و قصه سه خانواده را iبه صورت درهم تنیده و موازی روایت می‌کند.

– مانلی شجاعی فرد درباره انتخاب اسم میگرن برای این فیلم می‌گوید: « “میگرن” بیماری شایعی در میان اشخاص جامعه است اما در این فیلم، ما از معنی مجازی‌اش که در داخل فیلم مستتر است، iبهره برده‌ایم. پیچیدگی آدم‌هایی که در این داستان حضور دارند و مشکلاتی که مختص آن‌ها است، سبب شد تا این نام را برای فیلم مناسب بدانم.»

– میگرن مدتی در انتظار پروانه نمایش بود اما نهایتا با ۱۶ دقیقه اصلاحیه و حذف دو شخصیت فیلم با بازی حسین سلیمانی و تورج فرامرزیان امکان نمایش یافت.

میگرن سینماهای ایران را گرفت!

میگرن سینماهای ایران را گرفت!

میگرن سینماهای ایران را گرفت!

میگرن سینماهای ایران را گرفت!

میگرن سینماهای ایران را گرفت!

میگرن سینماهای ایران را گرفت!

میگرن سینماهای ایران را گرفت!

میگرن سینماهای ایران را گرفت!

میگرن سینماهای ایران را گرفت!

سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.