تصاویر نسخه تازه اندروید انتشار یافت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در حالی که از مدتی قبل خبرها فراوان در مورد نسخه تازه سیستم‌عامل اندروید گوگل انتشار یافت، منابع آگاه اولین تصاویر از این محصول را که Android 4.4 KitKat نام گرفته است را منتشر کردند و تفاوت‌های آن نسبت به نسخه کنونی اندروید را نشان دادند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این نسخه از سیستم‌عامل اندروید در بخش رابط کاربری تفاوت‌های فراوانی نسبت به مدل کنونی دارد و علاوه بر این، بخش مخصوص پیام‌ها و همچنین برقراری تماس نیز در آن تغییر کرده است.
 
بخش مخصوص برقراری تماس در این رابط کاربری از نظر گرافیکی تغییر کرده است و کلیدها با خطوط باریک از هم متمایز شده‌اند و با نور ملایم نشان داده می‌شوند. در بخش پیام‌ها نیز سیستم کنترلی تغییرات فراوان کرده است. در حالی که در آخرین نسخه کنونی اندروید ابزارهای کنترلی پیام‌رسان در قسمت پایین قرار دارند، در نسخه بعدی این ابزارها به قسمت بالا و در سمت راست منتقل شده‌اند و نور این بخش نیز تغییر یافته است.
 
همچنین این سیستم‌عامل تازه تصاویر و آیکون برنامه‌ها در منوی اصلی خود را به صورت متفاوت نشان می‌دهد. این تغییر رنگ‌ها در قسمت اجرای هر یک از ابزار نیز دیده می‌شود.
 
این طور که منابع آگاه پیش‌بینی کرده‌اند، شرکت گوگل نسخه تازه سیستم‌عامل موبایلی خود موسوم به Android 4.4 KitKat را فصل دوم ماه اکتبر همراه با گوشی هوشمند Nexus 5 عرضه می‌کند.
 
Close window
 
Close window
 
Close window
 
Close window

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.