تصمیم‌گیری دیرهنگام در شورای صنفی نمایش/ تبلیغات محیطی ˝هیچ کجا،هیچ کس˝ آغاز می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

ابراهیم شیبانی در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین؛

ایراهیم شیبانی کارگردان جوان سینمای ایران از آغاز تبلیغات محیطی ویژه برای فیلم تازه‌اش خبر داد.

ابراهیم شیبانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ اکران فیلمش گفت: “هیچ کجا،هیچ کس” به لطف شورای صنفی نمایش یک هفته دیرتر از سایر فیلم های اکران عید فطر روی پرده رفت و در چند روز اول اکرانش فروش خوبی داشت.به زودی قرار است که تبلیغات محیطی فیلم را آغاز کنیم و بنرهای مختلفی را در سطح شهر نصب کنیم.

شیبانی دربارهٔ همکاری صدا و سیما در پخش تیزرهای تلویزیونی گفت: درحال مذاکره با صدا و سیما هستیم تا تیزرهای بیشتری را در اختیار فیلم “هیچ کجا،هیچ کس” قرار دهد.

هیچ کجا، هیچ کس تازه ترین ساخته ابراهیم شیبانی در مقام کارگران است. این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت.

درخـلاصه داستـان این فیلم آمده است: هیچ کجا هیچ کس قصه ی رابطه های دچار سوء تفاهم و به تبع آن به انزوا رسیده است. در این فیلم انسان ها تنهایی را به حضور دیگرانی گره می زنند که نه تنها التیامی بر زخم شان نیست که افزاینده ی رنج ناشی از رها شدگی ست.

فیلم هیچ کجا هیچ کس روایتی خطی و ساده ندارد چرا که شخصیت های فیلم نیز قرار نیست با هم رو راست باشند این فیلم پاره پاره مخاطبش را به عمق اتفاق ها می کشد و مدام به بیننده اش متذکر می گردد که هرکدام از این کاراکترها می توانی تو باشی و یا همین الان هستی پس درست تصمیم بگیر.
هیچ کجا هیچ کس همه جا برای همه کس ممکن است اتفاق بیفتد .

رضا کیانیان،محمدرضا فروتن،مهنازافشار،صابرابر و بهاره کیان افشار در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.